Nainen, mitä annettavaa sinulla on miehelle?
Kommentit (35)
Ei mitään vaan random munalliselle. Miehen ominaisuuksista sitten riippuu millaista vuorovaikutusta ja kauppaa olen valmis käymään. Useimmiten se menee nykyään niin, että raha siirtyy minulta miehelle ja tekninen työsuorite siirtyy mieheltä minulle. Esim. Asuminen, ruokakauppa, lähettipalvelut... tällaisia kauppoja teen munallisten kanssa. Tiedän myös että joissakin käyttämissäni yrityksissä on omistajina miehiä, mutta heidän kanssaan en ole suoraan tekemisissä.
Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen antanut miehelleni elämänkestävää uskollista parisuhdetta, tukea ja seuraa niin elämän ylä kuin alamäissä. Lapsen. Yhteisen talouden, johon tuon joka kuukausi nettona 3400/kk. Osuuteni kotitöistä. Mukavaa matkailuseuraa. Mukavaa seuraa kulttuuririentoihin. Seksiä.
Antelias nainen, melkein miettisin että onko itsetuntosi kunnossa. Jo seksuaaliset palvelukset ovat satojen tuhansien eurojen arvoisia synnytyksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen antanut miehelleni elämänkestävää uskollista parisuhdetta, tukea ja seuraa niin elämän ylä kuin alamäissä. Lapsen. Yhteisen talouden, johon tuon joka kuukausi nettona 3400/kk. Osuuteni kotitöistä. Mukavaa matkailuseuraa. Mukavaa seuraa kulttuuririentoihin. Seksiä.
Antelias nainen, melkein miettisin että onko itsetuntosi kunnossa. Jo seksuaaliset palvelukset ovat satojen tuhansien eurojen arvoisia synnytyksineen.
Ehkä hänellä on mies, joka osaa myös tuottaa naiselleen seksuaalista iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, koska vihaan miehiä. Käänteisesti ajateltuna en aio katsoa miehiin päinkään, eli annan heille oman rauhan :)
Totta, minäkin annan rauhan ja vapauden!
Ehkä hänellä on mies, joka osaa myös tuottaa naiselleen seksuaalista iloa.
En keksi typerämpää ja alentavampaa harrastusta kuin sukuelintensä hiplaaminen.
Eiköhän tuo mene niin kuin miehelläkin, että se riippuu paljon tilanteesta ja henkilöstä ja jos tasapainoa annetun ja saadun välillä ei löydy niin sellainen melodramaattinen marttyyriksi heittäytyminen ei kyllä korjaa ongelmia vaan ihan muut asiat
Ei yhtään mitään. Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.
Yksi reikä enemmän kuin vastaavalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Feminiininen energiani.
Ei ole olemassa feminiinistä joulea tai kilowattituntia.
Kiukuttelua ja alistusta aikakin on annettavana. Määräilyä sekä miehen tarpeiden mitätöintiä. Siitä on kunnon kiltti nainen tehtynnä.
N39
Ei mitään sen ihmeempää, kuten ei hänelläkään minulle. Tykätään vaan olla yhdessä ja tehdä asioita yhdessä. Ehkäpä se annettava mitä meillä on toisillemme onkin sitten hyvä seura.
No ilmeisesti jotain, kun jatkuvasti pyydetään treffeille, vaikka olen pitkässä avioliitossa ja 47-vuotias.