Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä annettavaa sinulla on miehelle?

Vierailija
01.02.2026 |

Kiinnostaisi tietää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti jotain, kun jatkuvasti pyydetään treffeille, vaikka olen pitkässä avioliitossa ja 47-vuotias.

Vierailija
22/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaan random munalliselle. Miehen ominaisuuksista sitten riippuu millaista vuorovaikutusta ja kauppaa olen valmis käymään. Useimmiten se menee nykyään niin, että raha siirtyy minulta miehelle ja tekninen työsuorite siirtyy mieheltä minulle. Esim. Asuminen, ruokakauppa, lähettipalvelut... tällaisia kauppoja teen munallisten kanssa. Tiedän myös että joissakin käyttämissäni yrityksissä on omistajina miehiä, mutta heidän kanssaan en ole suoraan tekemisissä. 

Muuta kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen antanut miehelleni elämänkestävää uskollista parisuhdetta, tukea ja seuraa niin elämän ylä kuin alamäissä. Lapsen. Yhteisen talouden, johon tuon joka kuukausi nettona 3400/kk. Osuuteni kotitöistä. Mukavaa matkailuseuraa. Mukavaa seuraa kulttuuririentoihin. Seksiä. 

Antelias nainen, melkein miettisin että onko itsetuntosi kunnossa. Jo seksuaaliset palvelukset ovat satojen tuhansien eurojen arvoisia synnytyksineen.

Vierailija
24/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen antanut miehelleni elämänkestävää uskollista parisuhdetta, tukea ja seuraa niin elämän ylä kuin alamäissä. Lapsen. Yhteisen talouden, johon tuon joka kuukausi nettona 3400/kk. Osuuteni kotitöistä. Mukavaa matkailuseuraa. Mukavaa seuraa kulttuuririentoihin. Seksiä. 

Antelias nainen, melkein miettisin että onko itsetuntosi kunnossa. Jo seksuaaliset palvelukset ovat satojen tuhansien eurojen arvoisia synnytyksineen.

Ehkä hänellä on mies, joka osaa myös tuottaa naiselleen seksuaalista iloa.

Vierailija
25/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, koska vihaan miehiä. Käänteisesti ajateltuna en aio katsoa miehiin päinkään, eli annan heille oman rauhan :)

Totta, minäkin annan rauhan ja vapauden!

Vierailija
26/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on mies, joka osaa myös tuottaa naiselleen seksuaalista iloa.

En keksi typerämpää ja alentavampaa harrastusta kuin sukuelintensä hiplaaminen.

Vierailija
27/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mene niin kuin miehelläkin, että se riippuu paljon tilanteesta ja henkilöstä ja jos tasapainoa annetun ja saadun välillä ei löydy niin sellainen melodramaattinen marttyyriksi heittäytyminen ei kyllä korjaa ongelmia vaan ihan muut asiat

Vierailija
28/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.

Vierailija
29/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko auttaa?

Nadia 

Vierailija
30/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reikä enemmän kuin vastaavalla miehellä.

Vierailija
31/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiininen energiani.

Vierailija
32/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen energiani.

Ei ole olemassa feminiinistä joulea tai kilowattituntia.

Vierailija
33/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelua ja alistusta aikakin on annettavana. Määräilyä sekä miehen tarpeiden mitätöintiä. Siitä on kunnon kiltti nainen tehtynnä. 

N39

Vierailija
34/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sen ihmeempää, kuten ei hänelläkään minulle. Tykätään vaan olla yhdessä ja tehdä asioita yhdessä. Ehkäpä se annettava mitä meillä on toisillemme onkin sitten hyvä seura.

Vierailija
35/35 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän