Päiväkodin väki varasti lapsemme rakkaan unikaverin. Jätti sänkyyn ja ei enää löytynyt
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mistään ei muka löytynyt
Oksettaa koko porukka
Tänään haukutaan päiväkotihenkilöstöä!!
Vierailija kirjoitti:
Tänään haukutaan päiväkotihenkilöstöä!!
Varkaita haukutaan
Onko varma että henkilökunta vei ?
Tietäisitpä minkälainen unikaverikokoelma mun päiväkodissa työskentelevällä ystävällä on kotona!
Luulen, että joku lapsi otti sen. Meidän lapsi tuli parikymmentä vuotta sitten hoitopaikasta taskut täynnä pikkuautoja.
Sen on joku toinen lapsi vieny paikkaan x, kyllä se vielä löytyy 😃
Yks kadonnu paitakin löytyi toisen lapsen tehtävä/piirustuslaatikosta 😅
Päiväkodin Väki ! Ah nuo päiväkodeiksi naamioidut varhaiskasvatusmafian tunnottomat alajärjestöt Aaah Nuo Pahimmista pahimmat ! Hyvät hyssykät!
Unilelut pöllitään ja kaikkee...
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aha. Olen odottanut 2 vuotta. Hyvä, että etsinnät yhä käynnissä. Kaipaus on myös.
Tietäisitpä minkälainen unikaverikokoelma mun päiväkodissa työskentelevällä ystävällä on kotona!
- Onks ne kaikki miljoonat kadonneet muumitutitkin sillä?
Voi voi olisit tyytyväinen että joku hoitaa lastasi
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aha. Olen odottanut 2 vuotta. Hyvä, että etsinnät yhä käynnissä. Kaipaus on myös.
Aika kauan kyllä 🤔
Voi jeesus mikä ääliö ap aikuinen vie muka jonkun lelun, MIKSI, mitä se sillä tekee, leikkii omassa sängyssä vai Valoja nyt päälle....
Voi voi, toivottavasti hän saa nyt turvaruokaa.
Hei tonttu-ukot hytkykää nyt on pieruin raikkaiden aika!
Minulla on suuri unilelukokoelma
Terveisin tarhantäti
Oliko siellä lelupäivä? Kuka roudaa lapsen leluja päiväkotiin missä on 99% riski että häviää muiden lelujen joukkoon,
Missä meidän pojan minidinosaurus, missä se on? Meijän poika itkee nyt kun ei löydy? Voittekstee etsiä kun ei teillä muuta tekemistä ny ole!!
Sekopäitä kaikki