Kysymys seksistä
Onko tavallista, että naiset haluavat usein harrastaa seksiä kanssani jo ensimmäisellä kerralla ilman kumia? Ja siis ilman, että heillä olisi mitään muutakaan ehkäisy-pilleriä käytössä. Luulisi tämän olevan liian riskialtista naisille, mutta silti tätä jatkuvasti tapahtuu. Onko tämä miten tavallista?
Kommentit (18)
Mene seksiosioon postaamaan, jos ikä riittää.
Vierailija kirjoitti:
No, ei tapahdu. Mene teini nukkumaan vielä, kuten kaltaisesti tähän aikaan.
?
Kolmekymppinen aikuinen mies olen. Taidat nyt projisoida lapsellisuuttasi muihin. -ap
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, jos pitää kirjautua jonnekin. -ap
Taidat olla chad, koska kuulostaa siltä, että jollain alitajuisella tasolla nuo naiset ovat valmiita vaikka heti raskautumaan siemenestäsi. Respect.
No itse pidän ainakin siitä tunteesta, kun lämpö välittyy kahden ihmisen välillä.
Ja minä en siis etsi mitään parisuhdetta, olen naimisissa.
Kaikessa elämässä on omat riskinsä ja vaikka tuo ehkä tuntuu ajatuksena todella riskialttiilta niin oikeastihan raskaaksi voi tulla kahtena päivänä kuukaudesta niin erityisen riskialtista se ei ole. Siis JOS tuntee oman kehonsa. Toki niinä kahtena päivänä täytyy laittaa aika paljon luottoa mieheen, tai pysyä helkkarin kaukana, mutta kaipa niilläkin yleensä on sen verran järkeä päässä että miettivät mitä kannattaa tehdä tai ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kolmekymppinen aikuinen mies olen. Taidat nyt projisoida lapsellisuuttasi muihin. -ap
Jos et osaa käyttää kondomia, sinun ei pidä harrastaa seksiä, tollo. Se on sinun vastuullasi, tartuttaja. Milloin kävit viimeksi testeissä? Tippuri ja klamydia on usein miehellä oireettomia eikä HIV myöskään tunnu heti missään.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla chad, koska kuulostaa siltä, että jollain alitajuisella tasolla nuo naiset ovat valmiita vaikka heti raskautumaan siemenestäsi. Respect.
aapee vastasi itselleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, jos pitää kirjautua jonnekin. -ap
Jos kirjoittaminen noin pahasti uuvuttaa niin painu helvetissä kertaamaan peruskoulu.
Vierailija kirjoitti:
No itse pidän ainakin siitä tunteesta, kun lämpö välittyy kahden ihmisen välillä.
Ja minä en siis etsi mitään parisuhdetta, olen naimisissa.
0,1 mm polyuretaani ei eristä lämpöä yhtään. Taloihinkin laitetaan sitä 100 mm tai enemmän.
Vaarallinen rawf*ck kiehtoo selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa elämässä on omat riskinsä ja vaikka tuo ehkä tuntuu ajatuksena todella riskialttiilta niin oikeastihan raskaaksi voi tulla kahtena päivänä kuukaudesta niin erityisen riskialtista se ei ole. Siis JOS tuntee oman kehonsa. Toki niinä kahtena päivänä täytyy laittaa aika paljon luottoa mieheen, tai pysyä helkkarin kaukana, mutta kaipa niilläkin yleensä on sen verran järkeä päässä että miettivät mitä kannattaa tehdä tai ei kannata.
100% höpinää. On naisia joilla irtoaa kypsä munasolu orgasmin vaikutuksesta. Ja vaikka onkin hyvin harvinaista saada orgasmi miehen kanssa, sitäkin tapahtuu.
Olet varmaankin niin tyhmä, että unohdat sukupuolitauditkin. Niitä ehkäistään kondomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% höpinää. On naisia joilla irtoaa kypsä munasolu orgasmin vaikutuksesta. Ja vaikka onkin hyvin harvinaista saada orgasmi miehen kanssa, sitäkin tapahtuu.
Olet varmaankin niin tyhmä, että unohdat sukupuolitauditkin. Niitä ehkäistään kondomilla.
Voihan sitä vaikka kääriä itsensä kokonaan kelmuun ja elää niin jos haluaa. Sitten voi kuolla tyytyväisenä kun välttyi taudeilta ja flunssilta ja oli vastuullinen elämä. Jokainen tavallaan, mutta mitään todellista kontrollia mihinkään ei enää siinä vaiheessa ole kun päättää olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa, niin yhtä hyvin voi antaa mennä vaan ja elää hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Jos et osaa käyttää kondomia, sinun ei pidä harrastaa seksiä, tollo. Se on sinun vastuullasi, tartuttaja. Milloin kävit viimeksi testeissä? Tippuri ja klamydia on usein miehellä oireettomia eikä HIV myöskään tunnu heti missään.
Miksi käyttäisin kondomia, jos nainen ei sitä erikseen vaadi? Eikä minulla ole koskaan ollut mitään tautia. Kävin äskettäinkin testissä muuten vain, koska eräs tapailunainen sitä toivoi. Eipä ollut mitään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitauteja on vaikea saada. Lähinnä tyypillistä vain homoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitauteja on vaikea saada. Lähinnä tyypillistä vain homoilla.
Olen vakuuttunut siitä, että seksitaudeilla pelottelu on lähinnä propagandaa, jolla yritetään pelotella heteroja harrastamasta seksiä ja mahdollisesti sen kautta lisääntymästä. Sukupuolielimet on tarkoitettu olemaan yhteydessä ilman jotain saatanan kumia siinä välissä. Totta kai jos joku on niin kevytkenkäinen, että harrastaa seksiä satojen kanssa, voi olla, että lopulta joku tauti napsahtaa, mutta hyvin harva haluaa edes elää tuolla tavalla. Homoilla noita tauteja juuri onkin paljon, koska heillä on tavallisesti todella paljon enemmän seksikumppaneita kuin heteroilla+anaaliseksi+yleinen huumeiden käyttö. Tuolla cocktaililla tosiaan saa itselleen immuniteettikadon ja sen kautta HIV:een.