Suren aikuisen lapseni eroa
Oli niin hyvä pari, nuoresta asti yhdessä. Toinen jätti lapseni ihan yllättäen. Kova tuska lapseni puolesta, jonka elämästä putosi pohja. Tunnen vihaa jättäjää kohtaan ja huomaan myös ikävöiväni häntä. Milloin tämä helpottaa?
Kommentit (32)
Vihaat nyt sitten tyttäresi kaikkia uusia miehiä.
Et kai ole niin epätoivoinen että vaadit tytärtä pyytämään miestä takaisin.
Minun äitini suri avioeroani enemmän kuin minä itse. Oli ärsyttävää, kunnhän vielä 10 vuotta eron jälkeen tiedusteli, miltä minusta tuntuu. Argh, no ei yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllästyvät usein parisuhteissa.
Kyllästyvät miehiin, jotka ovat yksi ylimääräinen perässävedettävä lapsi perheessä. Kun ero tulee, mies yllättyy ja näköjään anoppi myös.
Älä sekaannu. Meille tuli ero kun mies löysi työpaikaltaan uuden. Äidilleen mamman muru väitti eron olevan minun syytä ja minä sain anopin syyttelyt niskaani. Kun kerroin missä mennään, niin mies polo uhriutui ja anopin mielestä minä olin sitten entistä enemmän huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllästyvät usein parisuhteissa.
Kyllästyvät miehiin, jotka ovat yksi ylimääräinen perässävedettävä lapsi perheessä. Kun ero tulee, mies yllättyy ja näköjään anoppi myös.
Mitä ihmettä satuilet???vAp:n lapsi on tyttö ja kävelemään lähti mies.
Pohjan pitäisi luoda sellaiseksi ettei sitä kukaan pysty pudottamaan. Jos on liian nuoresta aloittanut, se itsenäistymisen vaihe on saattanut jäädä välistä kokonaan.
Nyt sitten alkaa vain luomaan pohjaa elämälleen jota ei kukaan enää pudota. 🤗👍
Vierailija kirjoitti:
Ihana toisaalta kuulla noita ikävöiviä anoppeja/appeja(?) Kun niin paljon on niitä, jotka on huonoissa väleissä miniöiden ja vävyjen kanssa
Joo tosi ihana, ikävöivät exää ja ovat huonoissa väleissä nykyisen kanssa...
Miksi esiinnyt äitinäni? Meidän suhde oli alusta asti kulissia. Emme juurikaan suudelleet tai pitäneet toisiamme kädestä. Olimme usein humalassa. Pettämistä oli puolin sekä toisin. Opin vasta terapiassa eläinten keräilyn liittyneen riippuvuuteen. Yhdessä asiassa olet oikeassa: olen aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yllättäen = et tiedä mitään tilanteesta.
Jättäjä sanoi itsekin, että päätös oli nopea.
Sitten oli varmaan sitäkin painavammat syyt.
Turhaan mies on jo kaukana.