Epistein paperit ja kuvat julki
Kommentit (16)
Eli just niiko mä oo sanonu, tyhjää täynnä. Kaikki tulee vahvistamattomista lähteistä ja mitään muuta ei oo ku nimiä mikä on iha normaalia että kuuluisat ihmiset viestittelee toisillee..
Perus propagandaa, mitään ei anneta vaan lukija täyttää kolot 👍
Vierailija kirjoitti:
Eli just niiko mä oo sanonu, tyhjää täynnä. Kaikki tulee vahvistamattomista lähteistä ja mitään muuta ei oo ku nimiä mikä on iha normaalia että kuuluisat ihmiset viestittelee toisillee..
Aha.
Oho, löysin jonkun Antti Lindmania muistuttavan henkilön.
Mitä se tarkoittaa??
Donald opetti Golfin saloja 13 vuotiaalle kokemattomalle tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump.
Jutussa luki, että raiskasi 13-vuotiaan? Vai oliko eri juttu.? Epistein oli suuttunut ja raiskannut?
Ai nyt Muskiki on heitetty mukaa, oliskoha ollu noi jos se ois viel demokraatti
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan normaalia, että ihmiset ylipäätänsä viestittelee toisilleen.
Valtamedian tyyli. Tuossa artikkelissa ei ole mitään, se on ihan tyhjää täynnä. Tulee mieleen ne ufo jutut mitä paukutettii hetki sitte ja kaikki odotti jotai disclosurea, ne uutiset ei kertonu mitää, kaikki artikkelit oli tyhjää, mutta lukijat pidettii hetki hypessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump.
Jutussa luki, että raiskasi 13-vuotiaan? Vai oliko eri juttu.? Epistein oli suuttunut ja raiskannut?
Sattumalta oli nimettömiä ilmoituksia juuri ennen Trumpin ensimmäistä presidenttikautta.
Suomalaisten kuvat ja nimet esiin, kiitos.
Se ghislaine on törkeen kuuma niissä muutamissa kuvissa 😍
Vierailija kirjoitti:
Donald opetti Golfin saloja 13 vuotiaalle kokemattomalle tytölle.
kommarien mielikuvitustako taas? maksavatko kommunistit jotain näistä kommenteista?
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump.
..Donald Trump on ihminen
Huomio! Kattokaa missä muodossa liike-energiassa Donald trumpin nimi on kirjoitettu ihminen muodossa 15/15 kommentissa
Donald on ihminen
543
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump.
Hyvä ihminen
Donald Trump.