Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippuvatko naisen fantasiat miehen ulkonäöstä?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos mies on paperilla unelmamies eli jättipenis, valtavan pitkä, kaljuuntumaton, sixpack ja komea naama, nainen voi tuolloin katsella miestä objektina eikä heti mieti sitä, että mitä mies hänestä ajattelee.

Jos taas mies on vain ihan kiva ja 'söpö' perusmiekkonen, nainen voi kehittää tunteita häntä kohtaan ja kiihottuminen perustuu siihen, miten mies saa naisen kokemaan itsensä seksikkääksi, mutta miehen näkeminen itsessään ei kiihota ilman tuota suhdetta. Nainen haluaa ehkä nähdä miehen erektion, mutta tärkeää on taustafantasia siitä, miten mies on kovana juuri hänelle.

Ensimmäisen miehen tapauksessa taas jo miehen katselu kiinnostaa, vaikka ihannetapauksessa mies myös ylistäisi naista ja antaisi ymmärtää kiihottuvansa vain hänestä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kalussa ottaisin ykkösen. Samalla lailla naiset haluavat sen upean adoniksen ja mennä sänkyyn kerran ihan kuiten miehetkin. Nam.

Vierailija
2/4 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättipenis?  Valtavan pitkä? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki miehet ovat objekteja. Mutta ei minua mikään perusmiekkonen kyllä kiinnosta, eikä kyllä tuo sinun unelmamiehesikään.

Vierailija
4/4 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt kyllä ihan ymmärtänyt tätä. Itse himoitsen miestä joka vaikuttaa intohimoiselta rakastajalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan