Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?

Vierailija
31.01.2026 |

Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo mihin sää sitä tarttet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy terveenä niin et tartte asperiiniakaan. 

Vierailija
4/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla flunssa?

Vierailija
5/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta varoen.

Vierailija
6/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, mutta varoen.

ei määrätä mihin muka ei ainakaan työterveydessä tai yksityisellä

Vierailija
7/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätään. Mutta et sä sitä saa, jos menet lääkärille ehdottamaan, että kirjoita Panacodia.

Vierailija
8/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, maailmassa vielä tuotetaan ja myydään sitä edelleen

Vierailija
9/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrätään. Mutta et sä sitä saa, jos menet lääkärille ehdottamaan, että kirjoita Panacodia.

ei kuulema määrätä enää opioideja ollenkaan

Vierailija
10/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä määrättiin omalle miehelle ja syksyllä mun äidille. Eli kyllä määrätään, jos tarve on.

Vierailija
11/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä määrättiin omalle miehelle ja syksyllä mun äidille. Eli kyllä määrätään, jos tarve on.

mihin muka määrättiin ei varmasti määrätty

Vierailija
12/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättiin olkapääleikkauksen jälkeen. Kävin hakemassa paketin, mutta ei ollut kipuja, joten en tarvinnut. Vanheni kaapissa, joten vein takaisin apteekkiin täyden pakkauksen.

Vierailija
13/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mihin muka määrättiin ei varmasti määrätty

Ei tarvi uskoa, mutta kyllä määrättiin. Toinen söi jonkin aikaa, toinen haki paketin, mutta ei ottanut pilleriäkään. Tokikaan niitä ei määrätä nisteille, juopoille ja muille, joiden epäillään väärinkäyttävän lääkkeitä.

Vierailija
14/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarvittaessa. Kysymyksessä on tauti johon määrätään yleensä vahvat jatkuvasti otettavat lääkkeet. En ota panacodia joka päivä, odottelen aina ensin, että jospa pärjäisin muilla menetelmillä. Muuten en syö mitään lääkkeitä, en käytä ollenkaan alkoholia ja uskon voimakkaasti elämäntapojen, etenkin ruoan vaikutuksesta ihmiseen. Mitä vanhemmaksi tulen, sen terveemmäksi tunnen itseni. Ja ns. 'parantumattoman'' sairauteni oireet lievenevät koko ajan. Ps. tämä ei ole mikään kritiikki heitä kohtaan, jotka eivät selviä samalla tavalla. Enhän itsekään ole tulevasta varma.

Vierailija
15/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättiin murtuneeseen kylkiluuhun ja viisaudenhampaan poiston jälkeiseen kipuun. 

Vierailija
16/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus, vammat, keisarileikkaus yms

Niissä se ikävä asia, et vatsan toiminta kivulias ulostaa kuin rautakankea.

Vierailija
17/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei pärjää ilman panacodia niin se on ongelma. Tosiasia on että siihen voi jäädä koukkuun ja se ei ole hyvä juttu.

Vierailija
18/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtoveri just sai jonkun pikkuoperaation takia. 

Se on tehokas lääke ja toimii muutaman päivän. Yleensö vasta viikon tai parin jälkeen sietokyky opiaatille kasvaa ja tarvitaan isompaa annosta. Siksi pitkäaikaisiin tai kroonisiin kiputiloihin tuo on väärä lääke. 

Sain joskus panacodia mutta en tarvinnut. 

Luulen että nuo käyttämättä jääneet menee helposti katukauppaan jos niitö joku kunnoton löytää. Siksikään lääkärit ei niitä tykkää määrätä. Minä kiikutin omani lääkejätteeseen.

Vierailija
19/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut hampaanpoiston jälkeen ja kiertäjäkalvosinoireyhtymään. Olen allerginen tulehduskipulääkkeille, joten pelkkä parasetamoli ei aina auta. Oon kaksi tabua ottanut tuota edellämainittuihin kipuihin ja aika hyvässä pöllyssä olin, naureskelin omille vitseilleni ja oli kyllä outoja tuntemuksia koko kropassa, mut eipä ollut kipujakaan. Tehokasta ainetta. 

Vierailija
20/41 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä määrätään joskus, ei niitä pidä ottaa vaan ne tulee viedä takaisin apteekkiin. Niin saat itsellesi sen kirkkaimman kruunun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän