Itsetyydytys
Montako kertaa tyydytätte itsenne viikossa jks ei seksiä ole ja vaikka olisi niin määrät.
Itse pitää saada 1-3 kertaa viikossa jompaa kumpaa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teen.
N56
Teetkö nyt, ajatus saa kauniin kovaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta teen sen. Useimmiten itse itselleni kun miestä nykyään harvoin ( 1 x 2-3kk ) haluaa seksiä. Hän tietää ja kuulee kun sen kun nukkuu , on vieressä sängyssämme.
N56
Teetkö myös omalla ajalla rauhassa ajan kanssa kun miehesi ei ole paikalla ?
Teen. Silloin käytän myös dildoa ja satisfaieria, yms leluja.
N56
Vierailija kirjoitti:
1-4kertaa päivässä. Mutta välillä tietoisia parinviikon taukoja. Ja ai että taas maistuu
M41
Aika usein <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta teen sen. Useimmiten itse itselleni kun miestä nykyään harvoin ( 1 x 2-3kk ) haluaa seksiä. Hän tietää ja kuulee kun sen kun nukkuu , on vieressä sängyssämme.
N56
Teetkö myös omalla ajalla rauhassa ajan kanssa kun miehesi ei ole paikalla ?
Teen. Silloin käytän myös dildoa ja satisfaieria, yms leluja.
N56
On todella kiihoittavaa ajatella miten tyydytät itseäsi käyttämällä dildoa kosteana valuvassa pillussa.
Joka aamu hoidan aamu jöpön pois.
M55
melkein päivittäin, eturauhasen huoltamis mielessä. Siemensyöksy kuulemma vähentää eturauhassyävän esiintymist.
mutta sexiä kaipaan...m59tku
...nyt paikalla Nolla, Neljä, Yksi 3 666 740
N tai M Soita!
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 kertaa viikossa. Vaimoa ei kiinnosta kuin kerran kuukaudessa.
M 71
Ole onnellinen kun noin usein kiinnostaa. Meillä monta kertaa harvemmin.
m.63
Melkein päivittäin, joskus aamuin illoin jopa. Panoseuraa sopisi..muttei oo vaan naista koukkuun tarttunu..M59Tku
Joka päivä, joskus kaksikin kertaa.
Päivittäin, monesti useamman kerran päivässä.
M50
Jokapäivä, etenkin silloin kun olen työmatkalla niin jopa aamuin ja illoin. Kotona ollessa jokapäivä, yleesä kun naisytävä lähtenyt töihin ja heräilen rauhassa toki hänen kanssaan myös seksiä jotain 3-5 kertaa viikossa.
-M52
Evankelista masturboi julkisesti ympäri Suomea.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011815556.html
Seksiä ei ole. Mä harrastan itsetyydytystä suunnilleen joka toinen päivä. Ja on tosi kiihottavaa miettiä kaipaamaani miestä, tuun aina tosi kovaa, kun ajattelen hänen kätensä tai suunsa mun käden tilalla.
Joka päivä. Välillä kaksikin.
Pitää olla kipeänä tai joku kiiretilanne jos ei kertaakaan. Normisetti, että joka päivä tyhjenee kassit.
M49
Useamman kerran päivässä, pelkästään mm. Sanna Marinia ajatellen
Kerran puolessa.vuodessa.Ei tarvii kun saan unessa.
Hieman riippuu kuukauden ajankohdasta, joskus riittää kerta viikkoon ja sitten joskus monta kertaa päivässä.
TransMies30v
Käytätkö silloin leluja ?