Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut-lääkkeestä

Vierailija
28.04.2007 |

Aloitin toissapäivänä Terolut-kuurin 10 päiväksi. Nyt rintoja aristaa niin kuin olisi raskaana - kuuluuko sivuoireisiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolutien kanssa. Tosin mulla tissit kipeytyy muutenkin ennen menkkoja, mutta noiden kanssa pahemmin.

Vierailija
2/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin söin Tero-kuurin kun menkat ei alkanu. Raskaustestin tein yli viikko sen jälkeen kun menkkijen olisi pitänyt alkaa. Nega. Menkat ei alkanu Tero-kuurinkaan jälkeen. Törkeen huono olo ja rintoja aristi. No, ei ihme, sillä olin raskaana! Selitys miksei näkynyt testissä: Kuukautiskierto oli vielä sen verran sekaisin edellisestä imetyksestä että ovulaatio oli tapahtunut yli viikkoa myöhemmin kuin olisi luullut, jolloin tulin siis raskaaksi. Ei näkynyt testissä kun hedelmöityksestä oli silloin vielä niin vähän aikaa.

Voisitko sinä olla raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierto siihen pisteeseen, että vuoto alkaa. Rintojen aristus on taas kuuluu siihen vaiheeseen, joten luultavasti kyse on vaan kuukautisia edeltävästä rintojen arkuudesta. Jos epäilet / toivot olevasi raskaana, voit toki testata, mutta ovulaatiosta pitää olla kulunut riittävästi aikaa. Ainakin minä söin terolutia juuri siksi, että en ovuloinut ja kierto oli sekaisin.

Vierailija
4/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin gynellä ja sain terolut -kuurin tiputteluvuotoon ennen menkkoja. Tulin heti raskaaksi.