Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisko kaupasta omenahillo possu munkkeja.

Vierailija
30.01.2026 |

Pakkasta on kyllä paljon mutta tekee mieli hillomunkkia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mielummin uunipellillinen pannukakkua ja leikkaa se 9 saman kokoiseen palaan. Siihen tarvitaan vain maitoa, kananmunia, vehnäjauhoa sekä hiukan suolaa ja sokeria. Valmis pannukakun pala kannattaa nauttia vaihtoehtoisesti mansikka-, vadelma- tai lakkahillon kanssa. 

Vierailija
22/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin haenko kaupasta jotain hyvää? Tässä on kaksi aika tasavahvaa voimaa vastakkain. Mukavuuden halu ja herkkujen halu. En tiedä kumpi voittaa.

Nyt teki suklaa sellaisen seireenin laulun että jos laivoissa kuulisivat niin karille ajaisivat. Ei kait se auta kun mennä kauppaan. Lähikaupasta irtosuklaita ja onneksi matkaa on vain parisataa metriä. Pakkasta aika pahat 26 astetta tuulen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, turhaa hiilaria ja lihottaa.

Ei hiilarit ole turhia niistä saa energiaa, ja mitä sitten jos vähän lihoo, läski eristää pakkasella paremmin.

Vierailija
24/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain minä. Prismassa kävin, ostin 4 munkkia maksoi 4 euroa..  Söin heti kaksi ja jätin kaksi myhemmäksi. T: Ap

Vierailija
25/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt niin paljon liho. Kuntoilen joka päivä kuntopyörällä tai poljen ulkona fillarilla kun käyn jossain niin kyllä siinä parin munkin kalorit kuluu. T: ap

Vierailija
26/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt niin paljon liho. Kuntoilen joka päivä kuntopyörällä tai poljen ulkona fillarilla kun käyn jossain niin kyllä siinä parin munkin kalorit kuluu. T: ap

No ei kyllä kulu. Voihan sitä itseään huijata toki. Ja varmaan muutakin syöt kuin ne munkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän