Hakisko kaupasta omenahillo possu munkkeja.
Pakkasta on kyllä paljon mutta tekee mieli hillomunkkia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mietin haenko kaupasta jotain hyvää? Tässä on kaksi aika tasavahvaa voimaa vastakkain. Mukavuuden halu ja herkkujen halu. En tiedä kumpi voittaa.
Nyt teki suklaa sellaisen seireenin laulun että jos laivoissa kuulisivat niin karille ajaisivat. Ei kait se auta kun mennä kauppaan. Lähikaupasta irtosuklaita ja onneksi matkaa on vain parisataa metriä. Pakkasta aika pahat 26 astetta tuulen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, turhaa hiilaria ja lihottaa.
Ei hiilarit ole turhia niistä saa energiaa, ja mitä sitten jos vähän lihoo, läski eristää pakkasella paremmin.
Hain minä. Prismassa kävin, ostin 4 munkkia maksoi 4 euroa.. Söin heti kaksi ja jätin kaksi myhemmäksi. T: Ap
En minä nyt niin paljon liho. Kuntoilen joka päivä kuntopyörällä tai poljen ulkona fillarilla kun käyn jossain niin kyllä siinä parin munkin kalorit kuluu. T: ap
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt niin paljon liho. Kuntoilen joka päivä kuntopyörällä tai poljen ulkona fillarilla kun käyn jossain niin kyllä siinä parin munkin kalorit kuluu. T: ap
No ei kyllä kulu. Voihan sitä itseään huijata toki. Ja varmaan muutakin syöt kuin ne munkit.
Tee mielummin uunipellillinen pannukakkua ja leikkaa se 9 saman kokoiseen palaan. Siihen tarvitaan vain maitoa, kananmunia, vehnäjauhoa sekä hiukan suolaa ja sokeria. Valmis pannukakun pala kannattaa nauttia vaihtoehtoisesti mansikka-, vadelma- tai lakkahillon kanssa.