Demareiden kannatus tulee romahtamaan. Kukaan ei tule äänestämään puoluetta, jossa alaisia jatkuvasti nöyryytetään.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hieno lokakampanja. Perskokkareiden piirissä joku pikku kettuilu, huutaminen ja jopa pistoolilla uhkailu on luontaista käytöstä, eikä kenellekään tulisi mieleenkään nostaa sellaisesta mitään jupakkaa.
Et semmoiset whataboutit.
Whatabout demari jos korjaisit sen oman puolueesi ongelmat koska ei ne sillä korjaannu että osoittelet muita. Silleen nuo ongelmat tulee korjattua, vaikka teillähän tosiaan ei ole historiassa osoittaa yhtään ongelmaa jonka demarit olisi korjanneet koko 2000-luvulla. Joka heevatan asiaan tarvitaan joku muu joka korjaa, kun demari vain hajottaa ja sitten syyttää muita siitä että asiat ei toimi.
Onhan se ihan järkyttävää jos sanotaan me ollaan työväen puolue ja äänestetään irtisanomissuojan heikentämistä vastaan, meillä ei ole tapana muuttaa mielipidettä kun äänet on kasassa.
Voi kun et AP sitten pahasti järkyttyisi, jos niin ei käykään. Ettei vaan pumppu ala reistaamaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Demareiden äänestäjät siirtyvät varmasti äänestämään persuja ja kokoomusta, koska noissa puolueissa ei tapahdu häirintää. No okei, Rydman koki epäasiallista kohtelua kokoomuksen suunnasta, mutta onneksi hänelle löytyi persuista ihan ministerin paikka.
Marko Asell, Kokko ja kuka se kolmas olikaan ei oo yhtään Rydmania parempia
On häpeällistä että edes puhut näistä kunnon miehistä samaan aikaan namusedän kanssa.
Nuo demarimiehet ei ole edes aikuisia seksuaalisesti ahdistelleet, kohu luotiin ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän, jos vaihtoehtona on epäkristilliskokkarepersloiset.
Saako muka Niuvanniemen suljetulta syyntakeettomat äänestää ?
Sinähän sen näyt tietävän, ilmeisesti et saanut ainakaan viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Demarit on kultti. Politiikalla ei ole mitään väliä, työläiset syö vaikka p*skaa, kunhan sen tarjoilee ammattiliitto.
Halla-ahon mestarifanitusko ei ole kultti?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin siirryn perussuomalaisten äänestäjäksi. Siellä sentään on rehellisiä ja hyvin käyttäytyviä kansanedustajia jotka ovat pienituloisten ja työntekijöiden puolella.
Hail persut
Mitä mä just luin, vai oliko tuo sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dream on.
Muut puolueet eivät ole uskaltaneet edes selvittää onko heidän puolueessaan asiatonta kohtelua.
Miksi pitäisi kun vastaavia ei ole tullut esille?
Demarithan alkoi selvittämään ihan oma aloitteisesti. Eiköhän tuo mennyt ihan toisin, eli pakon edessä?
Ne osataan muissa puolueissa vaan kätkeä hyvin. Miinus persut.
Vierailija kirjoitti:
On aidosti jotenkin liikuttavaa kun te politiikkatrollit/tappelijat koette selvästi merkityksellisyyden tunteita kirjoitellessanne jonnekin vauvapalstalle. 😄 "Hei, lukeehan tämänkin ainakin sata ihmistä!"
Tämä. Äänestän 100 % varmasti demareita.
Vierailija kirjoitti:
Dream on.
Muut puolueet eivät ole uskaltaneet edes selvittää onko heidän puolueessaan asiatonta kohtelua.
Mitäpä tuota erikseen selvittämään, koska sitä asiatonta kohtelua on 100%-varmuudella, ilman että selvittelee yhtään mitään.
Syy tähän on hyvin yksinkertainen: kansanedustajat valitaan äänestyksellä, ei esihenkilötaitojen perusteella. Tämä tarkoittaa suoraan sitä, että edustajiksi (tavallaan de facto esihenkilöasemaan) valikoituu täysin siihen sopimattomia yksilöitä Joku voisi myös päätellä, että politiikan luonteeseen kuuluu se, että vain kaikkein häikäilemättömimmät selkäänpuukottajat ja suoranaiset sosiopaatit pääsevät eteenpäin. Nämä asiat kun yhdistää mielessään, niin onko se kovinkaan kumma juttu, että tuolla Arkadianmäellä esiintyy asiatonta käytöstä?
Se, mikä on Suomessa ja ylipäätään maailmassa surullista, on se, että tähän asiattomaan käytökseen ei ole halua puuttua. Suomessa saa esihenkilöasemassa oleva ajaa alaisensa aivan rauhassa loppuun palamisen partaalle, eikä siitä tule minkäänlaisia sanktioita. Pahimmassa tapauksessa loppuun palanut ihminen hädin tuskin kykenee enää palamaan työelämään, mutta sosiopaatit sen kun porskuttavat.
Lainsäädäntöä esihenkilön asiattoman käytöksen suitsumiseksi ei siten ole tulossa, koska lainsäätäjät eli edustajamme tietävät, että heistä 3/4 saisi suoraan sakkoja/vankeutta/lähtöpassit samantien.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään demarit puhuvat kauniisti työntekijöiden oikeuksista ja vastaavasta, mutta itse työnantajana kohtelevat alaisiaan huonosti, tiuskivat, haukkuvat ja nolaavat. Oi, mikä todella päinvastainen asenne valehtelevilta edustajilta löytyykään!!
Näytä minulle tasapainoinen demarinainen?
Varmaan ne kaikki.
Mutta näytä minulle tasapainoinen kokoomusmies? Näytä minulle tasapainoinen persunainen? Näytä minulle tasapainoinen persumies? Näytä minulle tasapainoinen kokoomusnainen? Näytä mulle tähtitaivas näytä valo pimeään?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti olla työtätekevien puolue. Onkin alimman ja puolustuskyvyttömimmän työläisluokan kyykyttäjä ja kiusaaja, oikein esimerkkinä ...
Kalevi Sorsan aikaan oli viimeisen kerran työtätekevien puolue. Lipponen oli oikeistojyrä.
Marinin kaudella viherhörhöiltiin jo niin rajusti, että käännyttiin työväkeä ja tavallista kansaa vastaan.
Tavallisen kansan asioita juuri hoidettiin, mutta sehän eräitä närästää.
SDP/vasemmisto ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.
Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.
Mikä on muuttunut?
Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.
Duunarit ovat kadonneet kun työpaikat menivät Kiinaan, siksi vasemmisto joutui vaihtamaan kohderyhmää.
Persuissa ja kokkareissa on pahimmat kyykyttäjät. Siellä huudetaan jatkuvasti naama punaisena. Kukaan ei uskalla edes puhua siitä julkisuudessa koston pelossa.
Kyllä aika monta "kukaanta" äänestää, Luuletko että kokoomusta aletaan äänestää näiden satujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hieno lokakampanja. Perskokkareiden piirissä joku pikku kettuilu, huutaminen ja jopa pistoolilla uhkailu on luontaista käytöstä, eikä kenellekään tulisi mieleenkään nostaa sellaisesta mitään jupakkaa.
Sitä saa mitä tilaa! Luulitko tosissasi, että demarit ovat puhtaita pulmusia?
Eivät ole mutta eivät ole muidenkaan puolueiden edustajat.
Jäiks sulta huomaamatta. Että suurin osa ek-ryhmän jäsenistä ei ole huomannut mitään epäasiallisuutta.
Niin ha kerroraan myös Meren (ps) johtaman ministeriön ilmapiirivaikeuksista joiden taustalla ministerin käytös.
Muistaakseni joku toinenkin ps on ollut samojen seikkojen takia uutisissa.
Ihmiset äänestävät poliittisten linjausten eikä jonkin ek-ryhmäkäyttäytymisen ongelmien vuoksi.
Sitä paitsi, jättäkööt äänestämättä tyyppiä joka menee ps-kok-linjaan potkulaissa, jättäkööt äänestämättä äijiä jotka käpälöivät avustajia. Henkilöitä äänestetään, jokaiseen on olemassa samasta puolueesta toinen vaihtoehto.
Kova on länkytys!
En usko kohulla olevan vaikutusta demareihin, koska tätä samaa on kaikissa puolueissa sekä yrityksissä.
Samanlaista käytöstä löytyy jokaisesta puolueesta, se ei vain ole tullut vielä esille.
Marko Asell, Kokko ja kuka se kolmas olikaan ei oo yhtään Rydmania parempia