Nicki Minaj julisti itsensä Trumpin suurimmaksi faniksi ja sai heti kultaisen kortin Trumpilta
Kommentit (16)
Trump on hieno mies.
Ei mulla muuta.
Varmasti epätoivosta tekee mitä tahansa, kun ei ole kansalainen. Julkinen häpeä on pienempi paha kuin karkoitus.
Tuohan on se peppu muija. Mietin että jostakin tuttu nimi.
Eikö hävetä näyttää tullissa tuollaista korttia missä on Turmpin naama?
MIksi Trump rakastaa afrikkalaistaustaisia, mutta vihaa meksikolaisia? Osaako joku kertoa tämän?
Trump johtaa nyt Amerikan Yhdysvaltoja, just get over it!
Vierailija kirjoitti:
Varmasti epätoivosta tekee mitä tahansa, kun ei ole kansalainen. Julkinen häpeä on pienempi paha kuin karkoitus.
Juu varmaan se onkin maassa laittomasti.
Hyh, nämä musta 'laulajat' ja räppärit ovat kyllä junteinta mitä tiedän. Viiden sentin (vaik olis se 25 senttii hei , kihihihihi) gettoviisauksia ja rikollisuuden ja huumeiden ihannointia. Hirveää pskaa. Kaukana ovat ne ajat, kun musta musiikkia oli todella korkealaatuista ja sielukasta (huippu oli 60- 70-luvut, Jacksonin THrilleristä (umpikaupallisuus) + samaan aikaan nousseesta räpistä lähti itse asiassa se pitkä taantuminen ja pskoontuminen).
Ei sen puoleen, että amerikkalainen valkoinen musiikki voisi yhtään sen paremmin.
Tämä grönlantilaisten tekemä meemi amerikkalaisista kuvaa kyllä kaikkein parhaiten tämän hetkistä jenkkien tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyh, nämä musta 'laulajat' ja räppärit ovat kyllä junteinta mitä tiedän. Viiden sentin (vaik olis se 25 senttii hei , kihihihihi) gettoviisauksia ja rikollisuuden ja huumeiden ihannointia. Hirveää pskaa. Kaukana ovat ne ajat, kun musta musiikkia oli todella korkealaatuista ja sielukasta (huippu oli 60- 70-luvut, Jacksonin THrilleristä (umpikaupallisuus) + samaan aikaan nousseesta räpistä lähti itse asiassa se pitkä taantuminen ja pskoontuminen).
Ei sen puoleen, että amerikkalainen valkoinen musiikki voisi yhtään sen paremmin.
Tämä grönlantilaisten tekemä meemi amerikkalaisista kuvaa kyllä kaikkein parhaiten tämän hetkistä jenkkien tilaa.
Miksi nuo pilkkaavat tuossa videossa sairaita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja Trump muka rasisti
Jos hän saa ihailua, niin ihan sama mistä. Ja onhan tuo räppärimuija aika hyvää mainosta ja vaikuttaa toettyihin ihmisryhmiin. Ja sillä naisella voi "todistaa" ettei ole rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Trump johtaa nyt Amerikan Yhdysvaltoja, just get over it!
Ei siitä voi päästä yli. Hämmästyttää minkälaisia äänestäjiä maassa on. Mutta ääriuskonnollisuus, konservativiisuus ja tyhmyys saa aikaan pahaa jälkeä.
Hei Trump! Oon tosi iso fani!
Irtoisiko minullekin kultainen kortti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu varmaan se onkin maassa laittomasti.
Ei kyse ole siitä, vaan kun ei ole kansalaisuutta, tulevaisuus on epävarmaa oleskelun suhteen.
Vähän korruptoitunutta? :s