Harmittaako ryzziä kun USA kiertää kuun kahden viikon päästä, perustaa kuuta kiertävän avaruusaseman ja kuuaseman
Kommentit (31)
Venäjä on kehitysmaa ja jopa sputnik on Ukrainasta
Venäjän nolo salaisuus. Tiesitkö, että Neuvostoliiton Avaruusraketitkin ovat Ukrainalaisten suunnittelemia 🤣😂
Venäjällä ei osata mitään
Ukraina laukaisi Sputnikin
Venäjän käyttämät ukrainalaiset raketit on edelleen niitä täysin samoja ukrainalaisen Sergein kehittämiä 🤣😂
Ne on täysin samoja
60-luvulta
😂🤣😂🤣
Trollin hätähuuto.
Fakta on, että Neuvostoliiton avaruustutkimuksen isä oli ukrainalainen. Hänetkin piti ensin "naturalisoida" keikalla Siperian gulageihin.
Älykkyyttä on aina "arvostettu" idässä.
En minä vaan tiedä, mene ja kysy heiltä, ap!
Venäjä ei enää pysty lähettämään avaruuteen edes kosmonautteja
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuuasema
Mikä kuuasema on?
Aah hah hah 🤣 ryszä ei ymmärrä mitä tapahtuu
Ai se sama Venäjä, jota länsimaat (ml USA) on itku kurkussa anelleet jatkamaan ISS-avaruusasemien huoltolentoja pakotteista ja lännen julistamasta sodasta huolimatta? 😁
Nyt paskotukseen ja iltalääkkeet.
Rökität sitten lääkärin aamukierrolla.
Vierailija kirjoitti:
Ai se sama Venäjä, jota länsimaat (ml USA) on itku kurkussa anelleet jatkamaan ISS-avaruusasemien huoltolentoja pakotteista ja lännen julistamasta sodasta huolimatta? 😁
Länsi ei kykene niitä itse lentämään, vaan joutuu turvautumaan tippa linssissä Venäjän luotettavaan tekniikkaan. 👍
Vierailija kirjoitti:
Venäjä ei pysty lähettämään avaruuteen mitään 🤗
Venäjä ei pysty. 🤣Baikonurin avaruuskeskuksen onnettomuus estää Venäjää lähettämästä ihmisiä avaruuteen. Asiantuntijan mukaan pahempaa on vielä luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsi ei kykene niitä itse lentämään, vaan joutuu turvautumaan tippa linssissä Venäjän luotettavaan tekniikkaan. 👍
Kyllä se on USA ainoa joka lentää
Baikonur on paskana 😂🤣
Venäjä on menettänyt kykynsä miehitettyihin avaruuslentoihin. Syynä on laukaisualustan vaurioituminen Baikonurissa marraskuussa.
Aah hah hah 🤣 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni SpaceX hoitaa kaikki lennot ja on Jenkkiyhtiö.
Venäjä ei pysty lähettämään yhtään mitään, niiden avaruuskeskus Baikonurissa ei ole edes Venäjän maaperällä😆🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Trisk 😂
Naurattaa 🤣
Trump ilmoittaa että Kuu on heidän, kuten myös Grönlanti, Venezuela, Kanada ja Kuuba.
USA:n demokraatteja / woke vasemmistoa / kommareita harmittaa.
venäjä on kehitysmaa