Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Kädestä kiinni pitäminen

Vierailija
29.01.2026 |

Kysymys lähinnä miehille, mutta saa muutkin vastata. Jos olette tavanneet uuden naisen, niin missä tilanteessa otatte häntä kädestä kiinni? Tarvitaanko siihen jokin erityinen tilanne, tunne tms? Vai otatteko kädestä kiinni ihan muuten vaan, jos olette vaikka naisen kanssa kävelyllä. 

Mitä kädestä kiinnipitäminen siis miehelle merkitsee? Onko se vaan kiva pieni ele vai tarkoittaako se jotain enemmän?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin intiimi tunne kun kädet ovat vain luonnostaan ajautuneet yhteen. Ei suoranaisesti seksuaalinen, mutta antaa vihjeen jostain muustakin kuin kaverisuhteesta.

Vierailija
2/5 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestä voi pitää erilaisissa tilanteissa.

Olen ottanut kädestä esimerkiksi baarissa juuri tapaamaani naista, kun menimme täyden tanssilattian läpi, jotta hän pääsisi sujuvasti perässäni eikä eksyisi väkijoukkoon.

Olen ottanut kädestä kiinni lohduttaakseni ja autoa ajaessa ihan vaan koska tuntui siltä.

Ekoilla treffeillä kun yrittää luoda fyysisen kontaktin, kädestä kiinni pitäminen on siihen turvallinen tapa. Mies voi ojentaa kätensä tai käsivartensa ja nainen tarttuu siihen halutessaan. Näin ei synny kosketusta, joka olisi naisen näkökulmasta epätoivottu tai ahdistava.

Eli kädestä voi pitää monesta syystä, mutta yksi asia on selkeää: kukaan ei ota kädestä ihmistä, josta ei pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva. Olen vaistoavinani, että aloittaja ei ole kovin sosiaalisesti taitava henkilö. Älä jännitä, ole rento. Elämä tapahtuu kyllä ihan luontojaan.

Vierailija
4/5 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuva. Olen vaistoavinani, että aloittaja ei ole kovin sosiaalisesti taitava henkilö. Älä jännitä, ole rento. Elämä tapahtuu kyllä ihan luontojaan.

Itse taas epäilen Apn pohtivat miten hän voisi tulkita jo tapahtuneen kädestäpitotilanteen. Ainakin itse olen joskus jäänyt jälkikäteen miettimään mitä toinen ajatteli.

Vierailija
5/5 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tyttöystäväni kädestä kiinni, silloin kun hänen rakastajansa yhtyy häneen. Käden pitäminen antaa tunteen tilanteen hyväksynnästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi