Kuinka toimeentulotukea voidaan leikata?
Kuinka toimeentulotukea voidaan leikata, kun Suomi on saanut jo useamman huomautuksen sen riittämättömyydestä?
Miksi orjallisesti noudatetaan ohjeita pullonkorkeista ja kurkkujen suoruudesta, mutta vaatimuksesta kohottaa toimeentulotuki riittäväksi ei piitata`?
Miksi omista kansalaisista ja heidän hyvinvoinnistaan ei piitata?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei makseta yhtä paljon ilmaista rahaa.
Kaikki raha on ilmaista. Et sinäkään siitä mitään maksa, että saat palkan tilillesi.
Siinä taas tyhmä työttömän vassusian kommentti.
No paljonko sinä maksata pomollesi siitä, että hän antaa sinun olla töissä? :D
No minä ei maksata pomolle vaan pomo maksata minulle.ymmärrätkö vassusika mikä työntekemisen idea on.
Minä olen sairas ja työkyvytön ja kohta koditon. Mistä saan häädettynä uuden asunnon? Pitääkö minun vanhan ja sairaan kuolla kadulle?
No minä ei maksata pomolle vaan pomo maksata minulle.ymmärrätkö vassusika mikä työntekemisen idea on.
Eli sinäkin saat täysin ilmaista rahaa, kuten jo aiemmin todettiin. Jopa sinun rukkumateriaalinasi toimivat vassarit ymmärtävät, että kukaan ei maksa siitä, että saa palkkaa, vaan palkkarahat ovat ILMAISIA.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sairas ja työkyvytön ja kohta koditon. Mistä saan häädettynä uuden asunnon? Pitääkö minun vanhan ja sairaan kuolla kadulle?
Kyllä pitää. Nyt on välttämätöntä leikata, jotta saadaan hillotolpille lisää rahaa ja voidaan ottaa muutama kymmenentuhatta somalia elätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun on uhrauduttava, jotta voimme elättää kaikki muulta tänne tulleet Kelaloiset.
Ne leikkaavat, koska voivat. Miten sitä tukia saava vastaan protestoisikaan?
Miksi muualta tulleita hyysätään ja omat saa vaikka kuolla nälkään ja kylmään?
Vierailija kirjoitti:
Eli sinäkin saat täysin ilmaista rahaa, kuten jo aiemmin todettiin. Jopa sinun rukkumateriaalinasi toimivat vassarit ymmärtävät, että kukaan ei maksa siitä, että saa palkkaa, vaan palkkarahat ovat ILMAISIA.
Typerys. Mutta joo, mitä muutakaan voi vasentuneelta odottaa...
ÄÄRIOIKEISTO eli KOK,PS ,RKP ja KRISTILLISET tekevät hallituksessa päätöksen. He tietävät että moniakaan ei politiikka kiinosta mutta tee sinä asia selväksi kavreillesi. Vasemmisto ei niitä leikkaa ja palutta ne ennalleen jos he ovat hallituksessa. Nyt on jo alkanut manipulointi kohdistuen perusrehellistä SDP:n Tuppuraista valtaan. Jos näitä nykyisiä äänestät olet kadulla.
Miettikää, kuinka paljon säästyisi sekä sosiaaliturvamaksuissa että esim. vankeinhoitomaksuista, kun jokainen arabiaa, somalia tms. äidinkielenään puhuva laitettaisiin kotimatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Ole jo idioottiii hiljaa. pitääkin juhlia sitä kun sun toimeentulotukea leikataan.pe tulee palkka 4400e netto plus 1900e pääomatuloja.
Vierailija kirjoitti:
Mites olis työnteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, typerys olet, kun et ollenkaan tajunnut ponttia. Etkä osaa argumentoida, vaan hoet vain kiimatippa terskan päässä tuota vassaria.
Vierailija kirjoitti:
"No sitten minä en ainaskaan tee yhtään mitään itseni elättämiseksi ja kaiken saamiseksi...!"🤣
Vierailija kirjoitti:
Itke lisää nautin siitä buaha haa
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan leikataan niiltä joilla ei ole mitään valtaa pitää puoliaan kun ei ole kohta kotiakaan. Helppoa jos omassa arvomaailmassa empatia ei kuulu politiikkaan.
No ei ainakaan Kela päätökset perustu empatiaan. Sen takia pitääkin olla laki, miten voidaan leikata TT-tukea ja se pitää olla selvä ja sitä pitää noudattaa. Eikö lait kuitenkin pidä perustua enemmän järkeen kun empatiaan? Toki empatia on yleensä mukana jo järkipäätöksissä? Ei tuollaiset asiat kun TT-tulkiole ollut ikinä kiinni siitä, miten pitää puoliaan? Onko laki muuttunut sen suhteen?
On asiat mitkä perustuu siihen miten pitää puoliaan ja asiat, mitkä ei perustu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Purralta. Persujenhan pitäisi ajaa nimenomaan suomalaisten asiaa. Eipä ole näkynyt sitä sen jälkeen kun hallitukseen pääsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, typerys olet, kun et ollenkaan tajunnut ponttia. Etkä osaa argumentoida, vaan hoet vain kiimatippa terskan päässä tuota vassaria.
Mites sun työt vai meneekö päivät täällä itkiessä miten pieniä tuet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun on uhrauduttava, jotta voimme elättää kaikki muulta tänne tulleet Kelaloiset.
Samaa paskaa ne suomen kelaloiset on.
Sopii hienosti iltasaduksi valtioon, joka elää EKP:n nisällä.