Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun hääsi olisivat olleet Unelmahäät -ohjelmassa, mistä vauvapalstalla keskusteltaisiin?

Vierailija
28.01.2026 |

Sekoiliko morsian sanoissaan alttarilla? Törttöilikö anoppi hääjuhlissa? 

Jos hääsi olisi kuvattu Unelmahäät -ohjelmaan, mikä asia häissäsi olisi herättänyt täällä palstalla keskustelua?

Meillä oli miehen kanssa toiveissa hyvin pienet häät. Mentiin naimisiin vain vanhempiemme läsnä ollessa. Kirkosta suunnattiin vanhan seurakuntasalin puolelle, johon oli tilattu valmiiksi ruoat. Tätä ratkaisua oli monien vaikea ymmärtää. Ei todellakaan haluttu isoja tai hulppeita häitä. 

Ap

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon pieniä häitä ihmisillä ketjussa. Omissamme oli 6 vierasta.

Minusta tuo on aivan loogista. 
Niillä isojen häiden morsiamilla ja sulhasilla on vähemmän syytä hakea sosiaalisuutta nettipalstalta, kun ihmisiä on elämässä muutenkin paljon. 

Meillä olisi ollut isot häät, jos oltaisiin kutsuttu kaikki sukulaiset ja kaverit. Minua ei kuitenkaan sellaiset juhlat kiinnostaneet.

Vierailija
22/33 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli holittomat häät. Kauhistus monelle.

Ai kauheeta. Olette varmaan jo eronneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojat olisivat nukahtaneet 5min jälkeen, joten ei olisi mitään mistä keskutella. 

Vierailija
24/33 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat tosi kovia pelaajia joten meillä oli videopeliteemaiset häät. Siitä palstalla olisi kamala haukkuminen varmaan pystyssä.

Vierailija
25/33 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli holittomat häät. Kauhistus monelle.

Ai kauheeta. Olette varmaan jo eronneet?

Onnellisesti ollaan yhä yhdessä. :D Tosin monelle tuo holittomuus on turn off. Meille taas avioliitossa kiva juttu, kun kumpaakaan ei juominen kiinnosta.

Vierailija
26/33 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihmeteltäisi minua ärsyttäväksi morsiameksi. Pohdittaisi, miten olen saanut niin kivan, komean ja pitkän miehen, kun itse olen lyhyt tavis.

Vierailija
27/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset kirkkohäät ja juhla paikallisessa 70-luvun kuluneessa juhlatilassa. 

Vierailija
28/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taivasteltaisiin sitä kuinka lihava minun mieheni on ja kuinka vaatimattomat häät pidämme, palstalla kun tuntuu olevan vakiteemana että eihän naiset nyt suinkaan normaaleja ja/tai lihavia miehiä halua, kun haluavat rikkaat ja hyväkuntoiset ja pitkät miehet.

Vierailija
29/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan taivasteltaisiin sitä kuinka lihava minun mieheni on ja kuinka vaatimattomat häät pidämme, palstalla kun tuntuu olevan vakiteemana että eihän naiset nyt suinkaan normaaleja ja/tai lihavia miehiä halua, kun haluavat rikkaat ja hyväkuntoiset ja pitkät miehet.

Meillä olisi kritisoitu kummankin painoa. Plus sitä, miksi olin avojaloin juhlakenkien sijaan.

Vierailija
30/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oof. Varmaan siitä miten mun puolelta sukua kukaan ei tullut sinne. Toiselle puolelle maapalloa.

Vierailija
31/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on yleensä fiksu mutta nyt niin tolkuttomassa kännissä, että sammui heti alttarilla päästyään. 

Mitäköhän se mies on tehnyt sille.

Vierailija
32/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palsta sanoisi, että oli kuivakka morsian, jolla oli vuosisadan tylsimmät häät. 

Vierailija
33/33 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero. Oon ite 36 ja mies 26. Lisäks mulla on 2 teini-ikästä lasta edellisestä suhteesta. Ja varmaan kans ulkonäkö, koska mun mies on pitkä, hoikka ja komee. Mä taas oon ihan ok nätti, mut reippaasti ylipainonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan