Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinun hääsi olisivat olleet Unelmahäät -ohjelmassa, mistä vauvapalstalla keskusteltaisiin?

Vierailija
28.01.2026 |

Sekoiliko morsian sanoissaan alttarilla? Törttöilikö anoppi hääjuhlissa? 

Jos hääsi olisi kuvattu Unelmahäät -ohjelmaan, mikä asia häissäsi olisi herättänyt täällä palstalla keskustelua?

Meillä oli miehen kanssa toiveissa hyvin pienet häät. Mentiin naimisiin vain vanhempiemme läsnä ollessa. Kirkosta suunnattiin vanhan seurakuntasalin puolelle, johon oli tilattu valmiiksi ruoat. Tätä ratkaisua oli monien vaikea ymmärtää. Ei todellakaan haluttu isoja tai hulppeita häitä. 

Ap

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon pieniä häitä ihmisillä ketjussa. Omissamme oli 6 vierasta.

Minusta tuo on aivan loogista. 
Niillä isojen häiden morsiamilla ja sulhasilla on vähemmän syytä hakea sosiaalisuutta nettipalstalta, kun ihmisiä on elämässä muutenkin paljon. 

Meillä olisi ollut isot häät, jos oltaisiin kutsuttu kaikki sukulaiset ja kaverit. Minua ei kuitenkaan sellaiset juhlat kiinnostaneet.

Vierailija
22/26 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli holittomat häät. Kauhistus monelle.

Ai kauheeta. Olette varmaan jo eronneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojat olisivat nukahtaneet 5min jälkeen, joten ei olisi mitään mistä keskutella. 

Vierailija
24/26 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat tosi kovia pelaajia joten meillä oli videopeliteemaiset häät. Siitä palstalla olisi kamala haukkuminen varmaan pystyssä.

Vierailija
25/26 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli holittomat häät. Kauhistus monelle.

Ai kauheeta. Olette varmaan jo eronneet?

Onnellisesti ollaan yhä yhdessä. :D Tosin monelle tuo holittomuus on turn off. Meille taas avioliitossa kiva juttu, kun kumpaakaan ei juominen kiinnosta.

Vierailija
26/26 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihmeteltäisi minua ärsyttäväksi morsiameksi. Pohdittaisi, miten olen saanut niin kivan, komean ja pitkän miehen, kun itse olen lyhyt tavis.