Jos sinun hääsi olisivat olleet Unelmahäät -ohjelmassa, mistä vauvapalstalla keskusteltaisiin?
Sekoiliko morsian sanoissaan alttarilla? Törttöilikö anoppi hääjuhlissa?
Jos hääsi olisi kuvattu Unelmahäät -ohjelmaan, mikä asia häissäsi olisi herättänyt täällä palstalla keskustelua?
Meillä oli miehen kanssa toiveissa hyvin pienet häät. Mentiin naimisiin vain vanhempiemme läsnä ollessa. Kirkosta suunnattiin vanhan seurakuntasalin puolelle, johon oli tilattu valmiiksi ruoat. Tätä ratkaisua oli monien vaikea ymmärtää. Ei todellakaan haluttu isoja tai hulppeita häitä.
Ap
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli holittomat häät. Kauhistus monelle.
Ai kauheeta. Olette varmaan jo eronneet?
Katsojat olisivat nukahtaneet 5min jälkeen, joten ei olisi mitään mistä keskutella.
Ollaan molemmat tosi kovia pelaajia joten meillä oli videopeliteemaiset häät. Siitä palstalla olisi kamala haukkuminen varmaan pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli holittomat häät. Kauhistus monelle.
Ai kauheeta. Olette varmaan jo eronneet?
Onnellisesti ollaan yhä yhdessä. :D Tosin monelle tuo holittomuus on turn off. Meille taas avioliitossa kiva juttu, kun kumpaakaan ei juominen kiinnosta.
Eiköhän ihmeteltäisi minua ärsyttäväksi morsiameksi. Pohdittaisi, miten olen saanut niin kivan, komean ja pitkän miehen, kun itse olen lyhyt tavis.
Meillä olisi ollut isot häät, jos oltaisiin kutsuttu kaikki sukulaiset ja kaverit. Minua ei kuitenkaan sellaiset juhlat kiinnostaneet.