Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SDP tyrii taas reilu johdon gallupkannatuksessa rumaksi vaalitappioksi

Vierailija
28.01.2026 |

Ahdisteluskandaali johon syyllistynyt usea SDP:n mieskansanedustaja ja despootti ryhmänjohtaja. Mitäköhän vielä seuraavaksi? Hyvin alkaa valmistautuminen eduskuntavaaleihin. Petteri ja Riikka hymyilevät sisäisesti ja kiittävät kannatusnoususta.

Nyt on Antilla tiukka paikka ja johtajuutta pitäisi alkaa käytännössä näyttämään.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta SDP:n tuhtiin kannatusjohtoon edes promillen vertaa.

Kertoo paljon puolueen äänestäjistä. 

Persujako pitäisi äänestää?

Vierailija
42/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatiataulu = kehotus rotuerotteluun

Sinä parempaa vassun rässissimiä...

Ja valkoisen kantis duunarimiehen ja pienyrittäjämiehen rooli on taas olla kaiken hauskan maksaja, syntipukki ja "etuoikeutettu" patriarkka. Samaan aikaan vasemmisto ihmettelee kun duunarimiehet äänestää edelleen oikeistoa varsinkin persuja.

Suomimies on kyllä vastenmielinen uhriutuja. 

Vassarien mielestä kaikilla muilla on oikeus uhriutua paitsi suomimiehellä jonka tehtävä on olla palkatonta tykinruokaa ja vero-orja saamatta vastineeksi mitään.

Uli uli. Rintamalla teistä ei ole nähty yhtäkään. Töissäkin harvemmin kuin naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vassarien mielestä kaikilla muilla on oikeus uhriutua paitsi suomimiehellä jonka tehtävä on olla palkatonta tykinruokaa ja vero-orja saamatta vastineeksi mitään."

jos ruskii hyökkii tänne, en ainakaan voimaantuneita rumia vassari--naisia aio puolustaa. Menköön itse rintamalle

Vierailija
44/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valkoisen kantis duunarimiehen ja pienyrittäjämiehen rooli on taas olla kaiken hauskan maksaja, syntipukki ja "etuoikeutettu" patriarkka. Samaan aikaan vasemmisto ihmettelee kun duunarimiehet äänestää edelleen oikeistoa varsinkin persuja.

Onneksi jotkut puolueet osaa olla haukkumatta suomalaisia veroja maksavia miehiä. Demareilta ja vasemmistolta tämä ei onnistu.

Mukavaahan se on teillǎ miekkosilla kun perskokkareet vetää teitä kuivana kakkoseen. Enkä puhu nyt Sebastianin ja Joakimin makuuhuoneleikeistä.

Ei vedä. Kantsii mennä töihin. Vassarilta tämä ei toki onnistu.

Vierailija
45/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoituksella tyrii, jakopuolue-SDP ei halua ottaa vastuuta tulevista leikkauksista

Kuten viimeksikin, ei ollut Marinilla kanttia ottaa vvm:n salkkua. 

Vierailija
46/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vassarien mielestä kaikilla muilla on oikeus uhriutua paitsi suomimiehellä jonka tehtävä on olla palkatonta tykinruokaa ja vero-orja saamatta vastineeksi mitään."

jos ruskii hyökkii tänne, en ainakaan voimaantuneita rumia vassari--naisia aio puolustaa. Menköön itse rintamalle

Sinulle ei totisesti pidä antaa asetta käteen. Parempi niin.

Vierailija
47/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uli uli. Rintamalla teistä ei ole nähty yhtäkään. Töissäkin harvemmin kuin naisia."

ootte akat tuottamattomissa töissä julkisella sektorilla. Nettomaksajat joutuvat teidänkin elantonne maksamaan

Vierailija
48/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aseita olen käsitellyt toisin kuin sinä. Sinä et kestäisi sotaa sekuntiakaan. Ja en minäkään sodi sinun puolestasi

Vierailija
49/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uli uli. Rintamalla teistä ei ole nähty yhtäkään. Töissäkin harvemmin kuin naisia."

ootte akat tuottamattomissa töissä julkisella sektorilla. Nettomaksajat joutuvat teidänkin elantonne maksamaan

Jätetään toki sut kuolemaan kotiisi paskavaipoissasi. Sopii mulle.

Vierailija
50/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarien mielestä kaikilla muilla on oikeus uhriutua paitsi suomimiehellä jonka tehtävä on olla palkatonta tykinruokaa ja vero-orja saamatta vastineeksi mitään.

Uli uli. Rintamalla teistä ei ole nähty yhtäkään. Töissäkin harvemmin kuin naisia.

Vasurithan ne viime sodassa tosiaan kunnostautui, mutta ei rintamalla vaan käpykaartissa. 

Vierailija
51/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP:tä ei äänestä kuin toksinen junttiurpo.

Terveisin 5% hihhuliliikkeen kannattaja.

Vierailija
52/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paskavaipat :D yritä kovempaa, voit vielä osua :D 

edelleenkään en puolusta teitä monimuotoisuus-akkoja. Voitte voimaantua ja tehdä sen ihan itse :D

Vierailija
53/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aseita olen käsitellyt toisin kuin sinä. Sinä et kestäisi sotaa sekuntiakaan. Ja en minäkään sodi sinun puolestasi

Et niin. Keulit ihan muiden miesten uhrauksilla kuin omillasi. Paskahousu.

Vierailija
54/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen väite tällä kertaa persujuntilta.

Vierailija
55/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paskavaipat :D yritä kovempaa, voit vielä yosua :D 

edelleenkään en puolusta teitä monimuotoisuus-akkoja. Voitte voimaantua ja tehdä sen ihan itse :D

Ei haittaa. En tarvitse sinua yhtään mihinkään.

Vierailija
56/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Mäkysen tapaus nousee julkisuuteen?

Vierailija
57/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoituksella tyrii, jakopuolue-SDP ei halua ottaa vastuuta tulevista leikkauksista

Seuraava hallitus on PS, Kok, Kepu ja Kd. 2031 kun suomen talous on suht tasapainossa niin vasta sitten demarit haluaa hallitukseen jakamaan rahaa. Kepu tekee taas täyskäännöksen ja lähtee rahanjako pippaloihin.

Vierailija
58/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin 5% hihhuliliikkeen kannattaja.

Ei vasemmistolla noin suurta kannatusta ole.

Vierailija
59/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paskavaipat :D yritä kovempaa, voit vielä yosua :D 

Ei haittaa. En tarvitse sinua yhtään mihinkään.

paitsi sitten kun rajalla rytisee. Tosin silloin juokset itse karkuun, ja pääset Ruotsiin toteamaan miten suhtautuvat suomalaisiin. Voin kertoa, etteivät pidä tasa-arvoisina

Vierailija
60/75 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava hallitus on PS, Kok, Kepu ja Kd. 2031 kun suomen talous on suht tasapainossa niin vasta sitten demarit haluaa hallitukseen jakamaan rahaa. Kepu tekee taas täyskäännöksen ja lähtee rahanjako pippaloihin.

jakopuolueet SDP-KEPU