Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään teidän tipaton tammikuu onnistui? Onko joku edelleen mukana vielä?

Vierailija
28.01.2026 |

Minun tipaton meni vituiksi tokalla viikolla, mutta kestimpähän pari viikkoa, on kai sekin jotain.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa olla ihan vahingossa esim. tipaton huhtikuu tai tipaton syyskuu. En muista että olisin nyt tammikuussakaan juonut alkoholia. Minä siis juon harvoin ja vähän alkoholia, joten en oo silleen tehnyt mitään päätöstä että ois tietyt ajat että en juo. 

Vierailija
22/23 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä ollut tipaton, koska uv-päivänä tulee aina vedettyä pienet sievät. 2.1. alkaen ei sitten ole tullut otettua pisaraakaan, lauantaina ehkä pizzalla käydessä loppuu tämä hullutus. En siis ikinä vietä mitään "virallista tipatonta" mutta nyt ei vaan ole ollut intoa ottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt, ei ole vielä kertaakaan ollut edes vaikeaa. Se on hyvä homma. Vietän ensimmäisen kerran eläissäni tipatonta ja syynä on se että tuli koko loppuvuosi otettua joka viikonloppu ja välillä viikollakin. Siitä tuli vaan tapa. Nyt aion edelleen juoda harvemmin, vaikka tammikuu päättyy. Säästyy tosi paljon rahaakin! Puhumattakaan ettei ala käydä terveyden päälle.