Onko Tytti Tuppurainen huutanut ja nöytyyttänyt ihmisiä ?
Hauskaa, vallan hauskaa. Melkoinen sekavuusrumba taas KANSANEDUSTUSTALOSSA, voi perkeleen perkele, että minuna huvittaa tuo sana KANSAN EDUSTAJA. Kuka meistä on Tytti, Kuka meistä on Ville, Kuka meistä on Orpo ja kuka perkele meistä on Purra.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin huulipuna on liian räikeää ikääntyneelle naiselle.
Aika sikamainen kommentti naiskansanedustajalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kommentti tänään oli jotenkin outo...
Hän kauhistelee ja ihmettelee asiaa ja rivien välistä lyttää Tuppuraista.
Ihmetystä herättää myös se, että nytkö STT ja ylen uutisointi onkin totta, vaikka se edustaa sitä kuuluisaa persujen "valtamediaa" joka ei kerro totuutta?
Persut hiihtää kahta latua samaan aikaan, niin saa sitten aina valita sen mikä luistaa paremmin.
Ai nytkö klunksklunks heräsi kommentoimaan ei ole perseloi set kyseessä.
Jussukka haastoi oikeuteen kun sitä haukuttiin fasistiksi. Että.sellainen persujen sananvapaus.
Tytin toiminnasta kannattaa kysellä sen entiseltä aviomieheltä...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin eduskunnan kyselytunnilla huutaa ja usein. Ja vaivoin saa itsensä hillittyä menemästä henkilökohtaisuuksiin. Monesti olen tätä ihmetellyt. Piilov ttuilee ihan huolella. Äkäisen oloinen täti.
Sotketko nyt Purran ja tuppuraisen? Kuvaus sopii ainakin paremmin purraan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin eduskunnan kyselytunnilla huutaa ja usein. Ja vaivoin saa itsensä hillittyä menemästä henkilökohtaisuuksiin. Monesti olen tätä ihmetellyt. Piilov ttuilee ihan huolella. Äkäisen oloinen täti.
Samantyylistä käytöstä myös ajankohtaisohjelmissa, esim. A-studiossa puhuu päälle, ei anna muille puheenvuoroa, kiihtyy usein, paasaa ja veetuilee muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
STT:n juttu tehty nimettömien ilmiantojen perusteella. Että sellaista journalismia.
Mitäpä kuvittelet tapahtuvan vaikkapa avustajan poliittiselle uralle, mikäli astuisi esiin omalla nimellään?
No jos avustaja on niin kuin tomppeli Juuson tomppeli poika on ehkä parempikin että sellainen poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
STT:n juttu tehty nimettömien ilmiantojen perusteella. Että sellaista journalismia.
Mitäpä kuvittelet tapahtuvan vaikkapa avustajan poliittiselle uralle, mikäli astuisi esiin omalla nimellään?
Kiusattuja ei kuulu vaatia todistamaan kokemuksiaan uhraamalla oma uransa se ei ole oikeudenmukaista. Mutta se on varmaan juuri sitä "kaiken voi tehdä vähän EPÄreilummin".
Demarit kiistämässä häirintää kun kyse on omista ja yhtäkkiä ei enää uskostakaan uhria.
Ei yllätä ketään.
Voin teille tässä ja nyt sanoa, että Tytti Tuppurainen ei ole koskaan huutanut minulle. En ole koskaan häntä tavannut tai ollut puhelinyhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asianomaisen syyttelijän pitäisi tulla rohkeasti esille ja vastata puheistaan. Muussa tapauksessa koko jupakkaa voi pitää kateellisten mustamaalauskampanjana. Lapsellista hommaa. Puskista on helppo huudella.
Toisaalta, kiusattuna voi olla vaikea lähteä analysoitavaksi ja syytösten kohteeksi itse. STT noudattanee lähdesuojaa elleivät uhrit itse päätä tulla julkisuuteen. Puun ja kuoren välissä.
Pitäisköhän Tytin nyt vaan kantaa poliittinen vastuunsa ja erota. Selviäisi vähemmällä. Se on ammattivalehtelija, ei sitä kukaan usko kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän stt on saanut faktaa näistä jutuista ja nimet tiedossa.
IL uutisoi, että kyselyyn on voinut vastata niin monta kertaa kuin huvittaa, kunhan tyhjentää evästeet ja vaihtaa VPN:n avulla ip-osoitteen toiseksi. Kylläpä on ollut mahtavan luotettava kysely. STT munasi itsensä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantyylistä käytöstä myös ajankohtaisohjelmissa, esim. A-studiossa puhuu päälle, ei anna muille puheenvuoroa, kiihtyy usein, paasaa ja veetuilee muille.
On just sellainen vttumaisen tuntuinen eukko. Helppo uskoa mitä tapahtuu kun kamerat sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen aina kun purra ministerinä kiljuu ja huutaa syyttäen muita epäonnistuneesta politiikastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tytti on ikääntynyt mutta henkisesti kiukutteleva teini.
Sanna on hieman vähemmän ikääntynyt mutta henkisesti vain kiukutteleva kakara.
Tytti kuulosti ihan Sanna-Marinilta tuossa ulostulossaan, kun Sannaa jostain syytettiin. Matki joko vahingos tai tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tytin toiminnasta kannattaa kysellä sen entiseltä aviomieheltä...
Ja jussista Halla-ahon varavaimolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asianomaisen syyttelijän pitäisi tulla rohkeasti esille ja vastata puheistaan. Muussa tapauksessa koko jupakkaa voi pitää kateellisten mustamaalauskampanjana. Lapsellista hommaa. Puskista on helppo huudella.
Toisaalta, kiusattuna voi olla vaikea lähteä analysoitavaksi ja syytösten kohteeksi itse. STT noudattanee lähdesuojaa elleivät uhrit itse päätä tulla julkisuuteen. Puun ja kuoren välissä.
Kun asia tulee julkiseksi syyttelyksi, ei uhria enää ole. Kiusaajat esiin selvittämään tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
En usko että on. Hän on asiallinen nainen ja ottaa työnsä vakavasti. Kyse on jonkun palkatun herkästä hipiästä. Muistakaa nuoret, että töissä voi pahoittaa mielensä vähän turhaankin joskus. Itsekin olen urallani monta kertaa kironnut työkavereita tai pomoja niiden käytöksestä. Kyllä se herkkähipiäisyys oli aina oma kokemus, eikä välttämättä totta. Mutta nahka paksuuntuu kun tulee itsevarmuutta. Ei enää ota asioita itseensä. Kasvakaa!
Tuppuraisen hyökkäävä käytös kyselytunnilla kertoo paljon henkilöstä ja hänen asenteestaan,näitä väitteitä on helppo uskoa
Odotan perikatoklippiä, jossa puhujana Antti tai Tytti :D