Miten olette ratkaissee sisustusmaut ja eroavaisuudet parisuhteessa?
Onko miehellä oma miesluola jonne pakenee vai sovitteko kaikesta yhdessä?
Kommentit (28)
Mies sisustaa, mua ei vois vähempää kiinnostaa.
Mies ostelee kaikkea turhaa ja rumaa kyselemättä minulta ja minä sitten aina välillä heitän niitä kamoja vaivihkaa roskiin. Vielä kertaakaan se ei ole kysellyt minkään perään. Näin on menty nyt 15 vuotta. N42
Miehelle riittää että on ruokapöytä minkä ääressä syödä, sohva missä istua ja sänky johon oikaista. Ei sitä kiinnosta sisustaminen. Pajalla tykkää hääräillä.
Vaimo päättää, miten koti sisustetaan. En ole ollut hänen ratkisuihinsa tyytymätön kuluneen 30 vuoden aikana. Minä päätän autojen merkin ja mallin, vaimo valitsee värin. Eipä ole hänkään valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä väännetään välillä ja monesti päädytään kompromissiin. Esim sohva ei ole kummankaan unelmien sohva, mutta pidämme molemmat valinnastamme ja olemme tyytyväisiä. Jos kumpi vain meistä tekisi yksin valintoja, tyyli olisi rohkeampi. Nyt se on suht neutraalia ja "ajanmukaista".
Mies saa toteuttaa tyyliään työhuoneessa, minä makuuhuoneessa ja vierashuoneessa, lapset taas omissa huoneissaan.
Kun tässä taloudessa oli mies, meillä oli molemmilla oma sohva. Yhdessä ne käytiin valitsemassa, vaikka minun olivatkin, mies ei kovin kiinnostunut ollut sisustuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vaimo päättää, miten koti sisustetaan. En ole ollut hänen ratkisuihinsa tyytymätön kuluneen 30 vuoden aikana. Minä päätän autojen merkin ja mallin, vaimo valitsee värin. Eipä ole hänkään valittanut.
Saako vaimo ajaa ?
En voisi kuvitella että toinen määrää auton merkin ja mallin
Itsellä 2 autoa
Nainen 68 v BMW ja 7 m asuntoauto
Tietenkin vaimo ajaa. Nyt hänellä on alla valkoinen Taycan.
Meillä päätetään yhdessä niinkuin nainen haluaa.