Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku antaa samoja lahjoja vuodesta toiseen?

Vierailija
28.01.2026 |

Lähipiiriini kuuluu henkilö, joka antaa vuodesta toiseen lahjaksi samoja tuotteita (kosmetiikkaa). Minulla ei ole käyttöä näille tuotteille, ja havahduin äskettäin siihen että kaapeissani on kirjaimellisesti kymmeniä saman brändin purkkeja ja puteleita, joita on kertynyt lahjaksi vuosien aikana. En ole mielestäni koskaan antanut sellaista kuvaa, että nämä lahjat tulisivat minulla käyttöön, vaikka olen ottanut ne vastaan kohteliaasti kuten mielestäni kuuluu tehdäkin. Olen saanut henkilöltä lahjaksi kylläkin myös sellaista mitä olen varta vasten toivonut, ja sehän on mukavaa, mutta lisäksi saan aina näitä tuotteita.

Pitää varmaan sopivassa kohtaa vihjaista, että varastoa on nyt tarpeeksi? Loukata en halua, mutta roskiinkaan en raaskisi tavaraa heittää ja toisaalta kosmetiikkaa on vaikea saada annettua eteenpäin.

Mistä on kysymys kun annetaan aina samoja lahjoja, vaikka ei ole tiedossa että saaja niistä tykkäisi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama mitä niillä purkeilla teet. Rakenna torni.

Kiitos tästä hyödyllisestä kommentista.

Kerro vielä miksi annat aina niitä samoja purkkeja lahjaksi tutuillesi, kun triggeröitymisen määrästä päätellen niin teet?

Ap

Ovat niin tyhmiä, etteivät ansaitse muuta. Ps hyviä purkkeja ne on kelpais kyllä sullekkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän