Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutellaan kaikille joka paikassa!

Vierailija
28.01.2026 |

Aloittakaamme juttelemaan toisillemne kaikkialla. Yhteys toiseen ihmiseen auttaa, pelastaa, vähentää masennusta ja ahdistusta, saa suupielet hymyyn. Missähän olisi kampanja tästä aiheesta? Suosittelen jokaiselle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kauppareissulla juttelin taas tuntemattomien kanssa.  Yksi oli joka vaan mulkaisi.  Pikkukaupassa myyjän kanssa juttelin reilun vartin kun ei ollut ruuhkaa.

Vierailija
2/5 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan minulle puhuko. T: introvertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken kauppareissulla juttelin taas tuntemattomien kanssa.  Yksi oli joka vaan mulkaisi.  Pikkukaupassa myyjän kanssa juttelin reilun vartin kun ei ollut ruuhkaa.

Myyjä katteli kelloa että etkö sä jo tajua lähteä kun olis hyllytettävää ja siivottavaa asiakkaiden välissä...

Vierailija
4/5 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä kun ollaan anopilla kylässä ja käydään yhdessä kaupassa,niin ei se ole mikään normaali kauppareissu,kun pikkukylässä kaikki tuntee kaikki ja oikeasti jää kaikkien kanssa juttelemaan siellä kaupassa. Mä en kestä. Mä saisin ostokset ja ulos ihan 20min,mut sen kaa siellä notkutaan tuntitolkulla. Ei sitä voi sinne jättää kun yhdellä autolla ollaan ja perähikiällä.

Vierailija
5/5 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä katteli kelloa että etkö sä jo tajua lähteä kun olis hyllytettävää ja siivottavaa asiakkaiden välissä...

Ei todellakaan vilkuillut,  ei ole kiire mihinkään kun ei asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi