Ole oman elämäsi johtaja, et tarvitse asiantuntijoita
Itse pyrin elämään noin.
Olen päällikkö!
Koskee vain omaa elämääni ja omia päätöksiäni, en määräile muita.
Elelen ja olelen ja teen niinkuin itsestä tuntuu miellyttävältä.
Toki on ympärillä läheiset ja normaali peruselämän kuviot menee ns.normisti mut kaikki asiat jotka on yksin minun niin niihin en tarvitse minkäänlaisia asiantuntijoita enkä häslääjiä.
Miks mä valitsisin esim.vaatteiden sävyn jonkun muun mukaan, vaatteen materiaalin/mallin jonkun ns.muotivillityksen mukaan, saman villityksen mukaan hiusmallin/sävyn, kodin sisustuksen.
Joku erikoisalan expertti asiantuntija kertoo mikä ruoka on terveellistä ja mitä ei ja mitä saa syödä.
Höpöhöpö hommeleita ja bisneksiä ja rahastusta koko markkinakaruselli ja mä en ole en ole siinä mukana ja mä voin hyvin.
Ihmisten kanssa sama juttu, ulkopuolisten mukaan en elä enkä välitä puheista ja juoruista, ne on huono itstuntoisten rasite heissä itsessään.Pidän valtavasti ihmisistä ja minun kanssa ollaan paljon jutulla ym. Kivoista asioista, elämästä yleensä on kiva jutella mut juorut, panettelut ja haukut, niihin en lähde ja semmosten puhujien kanssa mä en jaksa olla.
Jokaisen mielipide on arvokas ja tärkeä mut toisista puhumista ihmisen on turha harrastaa, siinä ei olla itsessä vaan juoruissa.
Tähän tilaan on matkattu läpi elämän ja näin on hyvä.
Maailma pursuaa joka tuutista kaikenlaisia asiantuntijoita jotka melkeen hihasta vetelevät ohjeita kuinka kenenkin tulisi elää.Ja pyh, sanon mä.
Normaalit lait ja järjestyssäänöt kun noudattaa, muutoin voi säveltää oman sinfoniansa.
Nauti säkin sun jutuista, tiedät just itse mikä on hyvä sulle.
Eikä ole rahasta kiinni, tähän oloon ei tarvitse lantin lanttia.
Iloitse ystäväni!