Ja joka tosin päivä kysellään mikä sua vaivaa mikä sua vaivaa mikä sua vtu vaivaa
Ihan kuin sen pitäisi olla joku ideaali juttu että asiat olisi jotenkin hyvin tai täydellisesti mua vaivaa erittäin monet asiat ja olen osasta kertonut
En halua kertoa kaikista ja olen noin miljoona kertaa kieltänyt kysymästä että mikä mua riivaa
Oletetaan ilmeisesti että olen terve ja ongelmaton pakko oireitakin pidetään huomionhakuna
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Kommentit (4)
Olisiko mahdollista, että poistuisit palstalta lopullisesti? Voisi auttaa sun nuppivikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene avautumaan psykiatrillesi.
Näin juuri ja tuonne vain rohkeasti yhteyttä
Psykiatrian päivystys hoitaa vakavia, välitöntä apua vaativia mielenterveyden häiriöitä, kuten itsetuhoisuutta tai akuuttia psykoosia
. Hätätilanteessa soita aina 112. Muuten soita ensin Päivystysapuun 116 117 (avoinna 24/7) tai hakeudu oman alueen sosiaali- ja terveyskeskuksen/yhteispäivystyksen (esim. Akuutti24) piiriin.
Toimintaohjeet psykiatrisessa hätätilanteessa:
Hätätilanteessa (hengenvaara): Soita 112.
Kiireellinen avuntarve (ilta/viikonloppu): Soita Päivystysapuun 116 117.
Arkipäivisin: Ota yhteys omaan terveysasemaan, työterveyshuoltoon tai opiskelijaterveydenhuoltoon.
Milloin psykiatrian päivystykseen?
Vakava, äkillinen psyykkinen oireilu.
Itsetuhoisuus tai itsemurha-ajatukset.
Psykoottisuus (todellisuudentajun häiriintyminen).
Vaikea masennus tai ahdistus, joka vaatii välitöntä hoitoa.
Psykiatrian päivystyksessä (erikoissairaanhoidossa) vaaditaan usein lähete, jonka voi saada terveyskeskuslääkäriltä, yhteispäivystyksestä tai muulta lääkäriltä. Päivystysyksiköt (kuten HUS Psykiatriakeskus) ovat yleensä auki ympäri vuorokauden.
Jos tilanteesi ei vaadi välitöntä päivystyshoitoa, ota yhteys omaan sosiaali- ja terveyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon äläkä täällä häiriköi.
En mene
Mene itse
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Hokkajankkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene
Mene itse
No pitihän tuo arvata että alkoi länkyttämään vastaan eli toivoton tapaus Näin ollen tyydymme ilmiantamaan aloitukset ja se siitä