Käykö teillä mies aina välillä tietokoneella takaapäin puristelemassa tissejäsi, kun nettaat av:lla?
Meillä käy, pitäis varmaan lopettaa kun miehellä on jotain muuta mielessä.
Kommentit (10)
Ja ei edes olla mikään ihan uusi pari vaan 7 vuotta jo yhdessä. No hyvähän se tietysti on, että jaksaa kiinnostaa.
Meillä tulee syksyllä yhdeksän vuotta yhteiseloa täyteen.
meidän kouluikäiset on jo nolona siitä, jos näkee meidän halaavan.
Meillä lapsi vasta 1v 5kk. Olen yrittänyt läpsiä ukon käsiä pois ja sanoa, että kyllä tuo jo jonkin verran ymmärtää :) Kyllähän sitä voi suukotella ja halailla, mutta tuo puristelu on vähän liikaa. Lapsikin meillä on kova pussaamaan ja halaamaan. Mistähän lie mallin saanut? ;)
5
Vierailija:
meidän kouluikäiset on jo nolona siitä, jos näkee meidän halaavan.
kyllä murrosikäiset vaivaantuu ihan takuulla kaikesta vanhempien keskinäisestä koskettelusta tai suutelemisesta, kysele vaikka tuttaviltasi, joilla on isompia lapsia. 7
Eikä puristele perseestä eikä osoita muutenkaan kiinnostusta.
MUTTA: Käykö kenenkään mies puristelemassa pepusta, kun vetämässä housuja ylös vessassa??? Se vasta on ärsyttävää ja rasittavaa. Muksut on pieniä, joten aika usein käydään vessassa ovi auki, kun muuten on joku siinä heti ränkyttämässä.
Sit jos mies sattuu siihen ovelle kun oon just noussut pöntöltä niin rupeaa lääppimään peppua. Mun mielestä kuvottavaa ja tosi epämukavaa, pelkään aina, että oon vaikka huonosti pyyhkinyt ja käsi osuu johonkin pisaraan (ei oo koskaan käynyt, mutta epämiellyttävä ajatus). Olen sille selittänyt ja rautalangasta vääntänyt, että en mielellään yhdistä mitään seksuaalista tai vessajuttuja, menee maku... Mutta tuntuu unohtuvan. AARGGHHHH!!! Niin kuin ei se riittäis, että lapset häiritsee vessarauhaa!!!
aivan oikein, ei hellyyttä pidä näyttää lasten aikana, oppivat vielä pahoille tavoille,. muijan hakkaaminen kännissä lasten aikana taasen on ihan ok
ei musta lasten tarvitse nähdä tissien puristelua