Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin tupperware, marimekko ja teutoniamammat,

Vierailija
28.04.2007 |

minä täällä taas, vanha kadehtijanne :) Ovatkos mummit ostaneet teille köyhille akateemisille omakotiasujille (farmariaudit ja volvot pihassa) kivat nahkakengät ja menettekös yhdessä vappulounaalle?

Onko vanhemmilta tullut lisää pesämunaa ja onko hyvää siivoojaa tosi vaikea löytää? Entä tanssikoulua tai pianonsoitonopettajaa? Osallistuuko mummi piltin kustannuksiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse hankittuna.

Ei ole mummi ostanut kivoja nahkakenkiä, eikä olla menossa yhdessä vappulounaalle kun on tuota välimatkaa pikkuisen liikaa.

Ei ole saatu pesämunaa vanhemmilta vaan ihan omalla työllä on talo ja autot hankittu. Ja kyllä, hyvä siivooja on todella vaikea löytää. Tanssikoulusta ja pianonsoitonopettajasta ei ole kokemusta. Ja ei, mummi ei osallistu piltin kustannuksiin.

Mitä sinä oikeastaan kahdehdit? Onko elämäsi sillä tavalla mukavampaa?

Vierailija
2/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi ei osallistu mihinkään kustannuksiin, on itseasiassa liian laiska edes ikinä katsomaan lapsenlastaan. No meidänhän se on eikä hänen vastuullaan. Nahkakengät ostettiin siis ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat pitkin nenänvarttaan meitä muita joilla nyt ei ole sitä pesämunaa eikä mahdollisuuksia vaikka kahden viikon Thaimaan lomaan. Se ärsyttää, että toiset jotka pääsevät aika helpolla kiitos paapovien mummien eivät arvosta sitä, että toiset ihan raatavat ja tekevät paljon työtä vaikka niiden nahkakenkien eteen. Eräs tämmöinen, itse hyväpalkkainen lääkärinainen (vanhemmilta 30 000 euroa pesämunaa opiskeluaikoina) sanoi ystävästäni halveksuen, että mitäs sitä kannattaa vuokralla asua kun voi lyhentää omaa. NIIN JOO VOI JOS SEN LAINAN SAA, mistä yksinhuoltajaäiti alle 1800 euron bruttotuloilla sen saa? Ei mammoja auttamassa. Itselläni on tupperwarea, asunto, marimekkoa yksi pyyhe (koska ne on liian räikeitä kuoseja) ja jopa Emmaljungaa, kaikki itse hankittu. Tää kateus on ihan sairasta, mutta en oo koskaan voinut sietää pullamössöjä. Paskaa lapioimaan muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
4/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas mummi, eli äitini jeesii monissa hankinnoissa

Vierailija
5/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä, miksi me pienituloinen suurperhe, joka kustantaa kaiken itse, ketään ärsyttäisi.

Vierailija
6/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ostaisin omalle lapselleni kaiken kämppää ja autoa myöten

Vierailija
7/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on pokkaa arvostella muiden rahatilannetta ja valintoja, kun ei kaikilla ole tota paapovaa mummia.

Vierailija
8/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kuulemma elää säästäväisesti niinkuin hän. Ei ole ollut päivääkään itse töissä, ja talot, autot ja kesämökki on tullut nekin ilmaiseksi.

Vierailija
9/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostele. me köyhäillään nyt kun mä en käy töissä...

mutta parit upeet nahkakengät on mutsini silti ostanut ja meikkirahaa jne...

Vierailija
10/10 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin ja vaarin kanssa mennään kyllä yhdessä vappulounaalle (vaari kustantaa), mutta nahkakengät on itse maksettu. Niin ja mennään Peugeotilla.

Mummi syytää edelleen piltille rahaa, mutta syytäköön. Onpahan piltillä sitten jotain pesämunaa isompana =)

Vierailija:

minä täällä taas, vanha kadehtijanne :) Ovatkos mummit ostaneet teille köyhille akateemisille omakotiasujille (farmariaudit ja volvot pihassa) kivat nahkakengät ja menettekös yhdessä vappulounaalle?

Onko vanhemmilta tullut lisää pesämunaa ja onko hyvää siivoojaa tosi vaikea löytää? Entä tanssikoulua tai pianonsoitonopettajaa? Osallistuuko mummi piltin kustannuksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi