Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle - Wolt - sensuuri

Vierailija
27.01.2026 |

Olen kirjoitellut usein Ylen keskusteluihin, koska siellä on asiallisempi taso kuin täällä, jossa ei edes ymmärretä aina mitä kirjoitetaan. Toki ylelläkin on moderaattorit, jotka valvovat että keskustelu pysyy heidän määrittämissään rajoissa. Nämä rajat ovat aika ahtaat: Toimittajaa ei saa arvostella, ei edes mainita. Vasemmistolaisuutta ei saa lytätä tai haukkua. Yrittäjyyttä ei saa suosia eikä siihen saa ketään kannustaa.

Tiesin kyllä ylläolevat rajoitukset, kun kirjoitin äsken WOLT- tilin oikeus-käsityksistä. No, eihän se mennyt läpi, tuli bumerangina takaisin. Tässä kirjoittamani teksti, jossa ei ole kyllä mitään sellaista, mitä he niissä näkevät olevan:

Luin juuri kaikki 360 kirjoitusta. Olen todella hämmästynyt. Ovatko suomalaiset näin kateellista kansaa. Joku tienaa, äkkiä mökä pystyyn, varmaan joku ylen toimittaja auttaa. Siis jos joku keksii idean ja joku on niin tyhmä että suostuu sen maksamaan, ei yhteiskunnan tai edes teidän kateellisten tarvitse suojella joka hemmetin risahdusta. 

En pidä persuista, en edes kokoomuksesta, mutta kyllä tälle yhteiskunnan hyyssäykselle pitää laittaa stoppi. Jokaisen on periaatteessa itse elätettävä itsensä, vaikka huonolla sopparilla, kunhan sillä leivän saa. Se vain on näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli tuolla sana "tyhmä" = halveksivaa.

Sinulla oli tuolla sana "hemmetin" = kiroilua.

Sinulla on tuolla sana "hyysäykselle" = ei vaan sovi ylen linjaan.

Vierailija
2/2 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli tuolla sana "tyhmä" = halveksivaa.

Sinulla oli tuolla sana "hemmetin" = kiroilua.

Sinulla on tuolla sana "hyysäykselle" = ei vaan sovi ylen linjaan.

Mä ehkä vähän kuohahdin kun luin artikkelin ja sitten noi kommentit, aivan uskomatonta vasemmistojorinaa. Jotenkin selvä järki on kahdonnut tästä maasta, ei osata harkita sitä "mikä on oikeus ja kohtuus" - ajatusta. Wolt-kuskit yrittävät tienata leipänsä se on ok. En minäkään pidä että woltin kuskijärjestelmään on pesiytynyt välistävetäjiä, mutta kyllä se on Woltin tehtävä siivota tuo sotku. Suututtaa vain nämä ihmisten mielipiteet, joissa ei vaivauduta miettimään elämisen perusasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi