Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen INTJ, Mastermind, olen mensalaisiakin älykkäämpi. Miksi olet minulle kateellinen?

Vierailija
27.01.2026 |

Olen toki sinua älykkäämpi. Siitäkö kateus?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan rauhassa. 

Vierailija
2/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki täällä.

Vierailija
4/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälläisen aloituksen tekee Vauva-palstalle niin älykkyys ei kovin korkea ole...

Vierailija
5/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää vaan kaikki paineet sinne, hyvä siitä tulee.

Vierailija
6/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen INTJ, mutta olisin mielelläni joku muu tyyppi. Vaikka joku ekstrovertimpi. Olen vaan sosiaalisesti niin pökkelö, että kävin jo autisminkin tutkituttamassa. Ei tullut diagnoosia, joten ilmeisesti vaan kuuluu INTJ:nä olemisen luonteeseen olla sellainen sulkeutunut Pertti tai Pirjo Perusinsinööri...

Vierailija
7/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ on tosiaan älykkäämpi kuin kukaan palstamammoista.

Vierailija
8/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin INTJ mutta ilmeisesti sua tyhmempi kun en tajua sillä ylpeillä.

Vierailija
9/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti autisti jankkaaja.

Vierailija
10/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa - a.

Minä olen INTP - A.

Sama kuin esim. Albert Einstein.

Me iiänteepeet olemme kaikkein analyyttisimmat ihmiset koko maapallolla.

Oletko AP kateellinen minulle ja Einsteinille?

Vierailija
11/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajan kannattaisi käydä älykkyystestissä ja pitää sen jälkeen jalat maassa.

Vierailija
12/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama + 1 cm pidempi muna kuin sulla.

Vierailija
13/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen INTJ, mutta olisin mielelläni joku muu tyyppi. Vaikka joku ekstrovertimpi. Olen vaan sosiaalisesti niin pökkelö, että kävin jo autisminkin tutkituttamassa. Ei tullut diagnoosia, joten ilmeisesti vaan kuuluu INTJ:nä olemisen luonteeseen olla sellainen sulkeutunut Pertti tai Pirjo Perusinsinööri...

Joo samma här. Aina kokenut olevani jollain tapaa ulkopuolinen, vaikka kavereita on ollut koulussa ja opiskeluaikoina ja töissäkin. Ja vaikka ikäänkuin tavallaan jopa ihan suosittukin (vaikken siis ikinä ole ollut mikään showmies ja pyrkinyt ryhmän keskipisteeksi), niin silti aina kokenut sellaista ulkopuolisuuden tunnetta ja huomannut että jollain tasolla muita yhdistää enemmän joku asia mitä minulla ei ole. Ei se enää haittaa, kun olen ymmärtänyt että olen erilainen, mutta nuorena aikuisena tämä oli joskus vaikeaa. Ja en siis myöskään ole koskaan kaivannut mitään isoa joukkoa buustaamaan itsetuntoani, se on aina ollut kohtalaisen hyvä, ja siis paremmin olen aina viihtynyt pienemmässä porukassa ja paras yhteys aina syntyy kun keskustelee kahden kesken. 

Aivot pyrkivät toimimaan mahdollisimman tehokkaasti ja ohjaamaan myös käytännön elämää siihen. Perheen mielestä myös minussa on autismin kirjoa, ehkä juuri tästä syystä. En jaksa tehdä mitään turhaa, mieluummin makaan sohvalla omissa ajatuksissani. Olen monien mielestä varmaan outo. Itse ihmettelen miten suuri osa ihmisistä painii ongelmien kanssa joihin minusta kyllä löytyisi ratkaisukin melko helposti.

Ja joo, en jaksa oikein mitään sosiaalisia pelejä ja koukeroita. Olen melko suora kommunikoja enkä välitä kauheasti mitä minusta ajatellaan ylipäätään. Toki osaan käyttäytyä niin, että pärjään työelämässä, hyvinkin. 

Mutta hyvin hyvin erittäin harvoin tapaan ihmisen, josta koen että ymmärrämme hyvin ja syvällisesti toisiamme. 

Vierailija
14/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdin

Vierailija
15/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: HV

Vierailija
16/16 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan aidosti kade. Joskus miettii että olispa kiva jos kehtaisi tehdä tai möläytellä typeryyksiä välittämättä seurauksista niinkuin ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan