Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset oikein jaksatte miehiä? ;DD

Vierailija
27.01.2026 |

Siis ihan näin miehenä kyselen, olen nimittäin ne pukuhuone- ja baaripuheet kuullut tässä jokusen vuosikymmenen aikana, nähnyt miten emännältä piilossa toimitaan jne. Miten te niinkuin ihan oikeasti pariudutte näiden aina kaikkein vähä-älyisimpien munansa vietävinä olevien ääliöiden kanssa? Jopa lisäännytte?? ;DD

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me jakseta. 
Sinkkuna on oltu vuodesta 2007. Kerran tein sen virheen että pariuduin, toista kertaa ei tule.

Vierailija
2/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokoajan kolli kierroksessa. Nykyinen on venäjän sininen. Ja söpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti. Muutama pitkä suhde ja ero takana. Useimmilla miehillä ei ole tunneälyä eikä kykyä reflektoida itseään. Omat tunteet, kokemukset ja ajatukset ovat yhtä kuin faktat. Revi siitä sitten. 

Vierailija
4/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaukosuhteessa, oishan se kiva kyl ois jos mies asuis tääl. Ihan mukava hemmo se on. Kunnioittaa naisia, on iso perhe ja hänellä paljon siskoja ja serkkuja.

Vierailija
5/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole mies, vaan erittäin epäuskottavasti sellaiseksi tekeytyvä trollaava nainen. 

Vierailija
6/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jotkut puhuu, ei tarkota et kaikki on munansa vietävinä. Luulis sinunkin tajuavan sen. 

Vierailija
7/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miespuolinen vastine pick me -girlille? Sellaiselle, joka ei ole kuin muut tytöt vaan parempi. Ap on nimittäin sellainen.

Vierailija
8/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en pysty 2 päivää pidempää olemaan ilman munaa, jos oma ukko on jossain, on käytävä vieraissa, ei vaan pysty olemaan.

Vierailija
9/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole mies, vaan erittäin epäuskottavasti sellaiseksi tekeytyvä trollaava nainen. 

Tjaa, mimä olen ihan varmuudella mies, kurkkasin housuihin ja tarkistin ja olen kyllä ihan samaa mieltä ap:n kanssa, teitä lerppakikkeleitä on hyvin vaikea tunnistaa miehiks edes parhaansa yrittämällä, kanna vastuuta itsestäsi ja ole rehellinen, ei se ole edes vaikeaa, sinä et vaan suostu yrittään.

Vierailija
10/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, mimä olen ihan varmuudella mies, kurkkasin housuihin ja tarkistin ja olen kyllä ihan samaa mieltä ap:n kanssa, teitä lerppakikkeleitä on hyvin vaikea tunnistaa miehiks edes parhaansa yrittämällä, kanna vastuuta itsestäsi ja ole rehellinen, ei se ole edes vaikeaa, sinä et vaan suostu yrittään.

Siis häh, myönnät olevasi ap, mutta sitten heti perään sanot olevasi samaa mieltä ap:n kanssa, eli puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa. Oletko totaalisesti kännissä, nainen?

Vierailija
11/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miespuolinen vastine pick me -girlille? Sellaiselle, joka ei ole kuin muut tytöt vaan parempi. Ap on nimittäin sellainen.

Pink me-girl on nainen joka yrittää olla kuin yksi jätkistä tullakseen valituksi, se että vttuilee lerppakikkeleille ei millään tavalla liity naisten saamiseen, se syntyy myötähäpeästä ja sen ainoa looginen lopputulos on se että naisia on vähemmän saatavilla jos lerppakikkelit yhtäkkiä alkaakin käyttäytymään taas kuin miehet.

Sinua vaan itkettää ja koska olet lerppakikkeli keksit fantasioita mieluummin kun kohtaat ongelmasi.

Vierailija
12/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Kaikki miehet eivät ole sellaisia vähä-älyisi baarimölisijöitä kuin sinä ja kaverisi. Fiksuja miehiä jaksaa oikein hyvin. 

Vierailija
13/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sen verran aitoja poikaystäviä että ne ovat kyllä luritelleet kaikenlaiset pukuhuonepuheet ihan kuulteni. Eipä siitä paljon muuta mieltä voi olla kuin että pojat on poikia. Onhan se kieltämättä ihan viihdyttävää jos on tarpeeksi huumorintajua että kestää sen että pojilla lähtee välillä lapasesta. Saa sitten kerrankin luvan kaa muistutella että prinsessa paikalla hei. 

Vierailija
14/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyvästi vol. 98189787198718979879879

Ap, me tiedetään, että olet nainen :D

Vierailija
15/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh, myönnät olevasi ap, mutta sitten heti perään sanot olevasi samaa mieltä ap:n kanssa, eli puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa. Oletko totaalisesti kännissä, nainen?

Ihan selvinpäin, sitä minä en tiedä mitä sinä olet vetänyt että kuvittelit minun sanon olevani ap, mutta veikkaisin narsismia, kannattaa lopettaa kovat mömmöt niin kun narsismi, siitä tulee tommoseks niin kun sinä oot :' D

Vierailija
16/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että naisten baaripuheet ja tyttöjen iltojen jutut ovat jotenkin älykkäitä :D:D:D:D:

Vierailija
17/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että naisten baaripuheet ja tyttöjen iltojen jutut ovat jotenkin älykkäitä :D:D:D:D:

Ei tarvi olla edes älykäs, kunhan nyt ei ois täysin pahinta saastaa tahalteen.

Vierailija
18/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin piilossa? Ihan samoissa baareissa me naiset käymme kuin miehetkin. Emme elä arabimaissa, joissa on naisille erilliset baarit. Joskus kyllä toivoisin, että olisi. Saisi olla vonkaajilta rauhassa. 

Vierailija
19/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla edes älykäs, kunhan nyt ei ois täysin pahinta saastaa tahalteen.

Eli tason pitää olla sama kuin sinulla. Liian älykäs olisi sinulle liikaa. 

Vierailija
20/21 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, pelasin jääkiekkoa 15-vuotiaaksi saakka. Tuli ihan tutuiksi jätkien pukkaripuheet. Ei hetkeuta mihinkään suuntaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän