Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullinen kampaaja Helsingissä?

Vierailija
27.01.2026 |

Alkaa olla kampaamoiden hinnat yli kipurajan, ja voisin mennä vaikka jonnekin kotikampaajalle jos siinä säästäisi. 

Tarvisin hiuksiini raidat ja leikkauksen. 

Jos jollain on hyvä ja edullinen kampaaja tiedossa niin kertokaa! 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timman kautta voi saada edullisesti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin Aurinko Harjukadulla. Kiva aasialainen nainen, puhuu suomea. Jos on vähän rahaa niin kokeile häntä. Hiusten leikkaus 19e ilman pesua.

Vierailija
4/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hiusten leikkaamista itse. Olen itse keski-ikäinen, enkä ole aikuisikäni aikana käynyt kertaakaan kampaajalla. Leikkaan hiuksiani itse aina kun siltä tuntuu. Hiuksien värjäämistä tai raidoittamista en suosittele kenellekään. Ainakaan itselläni ei ole rahaa mihinkään niin turhaan kuin kampaaja. 

Vierailija
5/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei sinällään ole ongelma, mielelläni satasen tai hieman yli maksaisin radoista ja leikkauksesta. Mutta 200€ oikeasti on jo kallista vaikka siihen varaa olisikin. En vain sellaista summaa halua maksaa hiuksien huollosta. 

Vierailija
6/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M a t u paeturit on edullisia.

Vierailija
7/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Helsingistä vaan läheltä kuitenkin. Minä olen löytänyt hyvän ja edullisen kampaajan kun katsoin hintoja köyhistä lähiöistä.

Siellä ei kenelläkään ole varaa 200 euroa. Hyvää työtä tekee n. 60-v kampaaja.

Hinta leikkaukselle ja raidoille n. 110-130 euroa

Vierailija
8/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei sinällään ole ongelma, mielelläni satasen tai hieman yli maksaisin radoista ja leikkauksesta. Mutta 200€ oikeasti on jo kallista vaikka siihen varaa olisikin. En vain sellaista summaa halua maksaa hiuksien huollosta. 

Jos 200€ on markkinahinta, miksi jonkun pitäisi tehdä se sulle halvemmalla ihan vaan siksi että sä olet niin nuuka?

Vierailija
9/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ammattiopiston kampaamo voisi olla hyvä vaihtoehto. Osaavat opettajat vahtivat että tulee hyvää jälkeä.

Vierailija
10/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin ammattiopisto opiskelijatyöt

Vierailija
11/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun ammattiopiston kampaamo voisi olla hyvä vaihtoehto. Osaavat opettajat vahtivat että tulee hyvää jälkeä.

Mulla kesti raidat ja leikkaus mun lirutukkaan 4h. Ei ollut Helsingissä mutta sillä tuskin on merkitystä. Oppilas teki hyvää jälkeä kyllä.

Vierailija
12/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 200€ on markkinahinta, miksi jonkun pitäisi tehdä se sulle halvemmalla ihan vaan siksi että sä olet niin nuuka?

Kai minä saan valita minkä hinnan olen valmis maksamaan? 200€ on minun mielestäni liian kallis, ja siksi etsin edullisempaa vaihtoehtoa. 

Ap

Vierailija
13/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus käynyt ja tuo voi sitten kestää..eli jos jaksaa istua kun oppilas tarkastuttaa tekemisiään. En enää menisi kuin kokeneelle tekijälle.

Offerillasta voi löytyä hyviä tarjouksia.

Vierailija
14/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele näitä opistoja jos yhtään aikaansa arvostaa. Sinne saa varata 3x sen ajan mikä ammattilaisella samaan kuluu. 

Minä myös olisin kiinnostunut kotikampaajasta. Jos sen tilan vuokran kampaaja säästäisi joka kuukausi niin varmaan voisi hinnat myös olla hieman kohtuullisemmat. 

Vierailija
15/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haitannut ollenkaan, vaikka opiskelijalla kesti kauan. Tekis ihan hyvää vaan monelle ihmiselle nykyään istua muutamia tunteja paikallaan tekemättä mitään. Lopputulos oli jopa parempi kuin yleensä kampaajalla, ohjaaja kyllä antoi paljon neuvoja.

Vierailija
16/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei haitannut ollenkaan, vaikka opiskelijalla kesti kauan. Tekis ihan hyvää vaan monelle ihmiselle nykyään istua muutamia tunteja paikallaan tekemättä mitään. Lopputulos oli jopa parempi kuin yleensä kampaajalla, ohjaaja kyllä antoi paljon neuvoja.

Mä valitsen tekemättömänä olemiseen jonkun miellyttävämmän miljöön kuin kemikaalien hajuisen kampaajan penkin. Vaikkapa Meilahden kalliot. Siitä voisin jopa sen pari sataa maksaakin. Kampaajalta haluan pois nopeasti. 

Vierailija
17/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadin ammattiopisto opiskelijatyöt

Entä opiskelijatytöt, onko niillä hinnoiteltu ne kaikki muutkin palvelut?

Vierailija
18/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itis salon Unique. Raidat ja leikkaus n. 120€. Kivat työntekijät.

Vierailija
19/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Sirpa Mansnerilla. Raidat ja leikkaus maksoi yli 200€! En tajunnut kun pesupaikalla kyseli, että saako laittaa hoidon, että se ei kuulu hintaan. Tuli lisäkustannusta tuosta ynähdyksesni joo 35€. 

Vierailija
20/24 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timman kautta voi saada edullisesti! 

Meillä päin yleinen käytäntö on että kun et käytä timmaa, niin hinta on vitosen halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä