Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kirjoittavat tänne pitkiä sepustuksia?

Vierailija
27.01.2026 |

Kun vastaatte eli kommentoitte niin miksi kirjoitatte romaanin? Ei niitä jaksa kukaan lukea. 
Itse ainakin hyppään yli pitkät vastaukset. Kirjoittakaa mieluummin päiväkirjaa. Ei tämä ole sitä tarkoitusta varten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä tämä ei ole oikea kanava sinulle, pysy siellä chat-puolella. Täällä nimenomaan pitää perustella mielipiteensä, niistä syntyy muillekin ajatuksia. Eli sinä olet väärässä paikassa. Täällä pitää perustella asiansa, parin sanan möläytykset eivät taida mennä edes läpi.

Vierailija
2/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusmielessä usein . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä tämä ei ole oikea kanava sinulle, pysy siellä chat-puolella. Täällä nimenomaan pitää perustella mielipiteensä, niistä syntyy muillekin ajatuksia. Eli sinä olet väärässä paikassa. Täällä pitää perustella asiansa, parin sanan möläytykset eivät taida mennä edes läpi.

Ja sinä hyppäsit parista sanasta pitkään perusteluun. Välissä ei ole mitään. Olen ap:n kanssa samaa mieltä, jotku kirjoittavat toooosi pitkään, ymmärtämättä että menee jo aiheen ohikin. Varsinkin sellaiset minä- minä- meillä - sepustukset on puuduttavia. 

Vierailija
4/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin kommentteihin ei hyödytä vastata, ne katoaa jälkiä jättämättä. 

Vierailija
5/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vaihtelevasti.

Täällä selvästi hengaa sitä kansanosaa joka ei muuten lue mitään niin siksi tänne voi työntää heille salavihkaa kielenkäytön aakkosia.

Vierailija
6/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa on hyvä. Ei kahta sanaa, eikä pitkää luurumlaarumia. 

Vierailija
7/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt sitä, että miksi täällä väännellään ja vängätään asioista.

Vierailija
8/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ei kiinnosta "Niin?" kyselyt ja muu lauseen tai vajaan lauseen huutelu. Sellainen naureskelu ja pilkkaaminen, ei vain ole aitoa keskustelua, tämä kun kuitenkin on keskustelupalsta. Jos koet keskustelun itsellesi mahdottomaksi, voit toki valita ne huutelu ketjut.

Vierailija
9/9 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajilla ei ole aina pää kunnossa. Itseasiassa mitä pitempi sepustus, sitä sekaisempi hän on. Tai sitä enemmän valehtelee XD

Vastatessa ei voi aina olla lyhyt. Persujen ja incelien haistatteluvastauksissa ei ole mitään järkeä, ne ovat pelkkää spämmiä.

Tiiviys kunniaan ja kappalejako. Ruututekstiä kirjoittaessa pitäisi suunnilleen joka virke olla omassa kappaleessaan että se olisi luettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä