Kommentit (2260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttiina on varmaan ajanut panssarivaunua ja lentänyt hävittäjälläkin .😂
Ihan vttu solutasolla.
sun täytyy haluta tätä ihan solutasolla
Vierailija kirjoitti:
Pinja ja Joonas on valittu ej podcastin juontajiksi, eli olivat parhaat kisaajat ja olen samaa mieltä.
Saattavat mennä loppuun asti, mutta ei heitä sen vuoksi valittu. Molemmilla on pitkä kokemus podcasteista. Ihan kiinnostavaa kuunneltavaa, jos sivuuttaa Joonaksen ajoittaisen omahyväisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Onks jakson 13 jälkeen vaan 1 mies enää kisaamassa?
pelkkä mara seisoo kentällä raivoamassa
mun mielestä mä olin hyvä mun mielestä osaaan mutku vesi liikutti sitä mutku kaoottinen tilanne mut oisin mä sen ampunu mutku
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä mä olin hyvä mun mielestä osaaan mutku vesi liikutti sitä mutku kaoottinen tilanne mut oisin mä sen ampunu mutku
Olin ihan varma, että lähtee , vaan ei !
Knuti olisi passittanut kotiin sekä Osmon, Miran että Martinan, mutta olisihan se ollut aika koomista vetää kolme viimeistä jaksoa kahdella kokelaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori joudun kommentoimaan Marttiinaa uusimmassa jaksossa. Ihmettelen miksei hän joutunu lähtemään, kun vesitehtävä ja uusin tehtävä meni mönkään ja alko taas soittamaan suutaan? Eräs toinen sai lähön. Vai painaako useammassa ampumatehtävässä epäonnistuminen enemmän.
Osmo olis ansainnut jäädä enemmän kun Martina.
Otti hienosti vastaan sen lapun irroittamis päätöksen.
Edellisessä ampumatehtävässä Osmo ampui joukkuetoveria eli Joonasta. Nyt tulilinjalle joutuivat panttivanki ja joku tuotannon työntekijä, joten lähtö oli oikeutettu. Pikkasen liian herkkä liipasinsormi.
Iso virhe ampua tuotannon tyyppiä, kun tehtävä oli jo keskeytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 13 tehtävänä on pelastaa panttivanki. Joonas ja Pinsku onnistuvat.
Mira ja Martina eliminoivat vastustajat yhtä lukuunottamatta, mutta epäonnistuvat lopuksi. Mira hyytyy täysin, ja Martina yrittää neuvotella.
Osmo ampuu kaikki - myös vangin ja yhden tuotannon jäsenen :D
Osmo joutuu kotiin. M & M saavat rankan rangaistuksen ja tekevät mm. Devil's pressejä vesialtaassa.
Lähtikö jaksossa 13 siis vain 1 henkilö veks?
Vain Osmo lähti. Jäljelle jäivät enää Joonas, Mira, Martina ja Pinsku.
Hyvä mimmit! Erityisen yllättynyt olen Pinskun vahvuuksista.
Matiias puhui asiaa kerrankin
Vierailija kirjoitti:
Nii mitä puhui?
Onko nyt niin, että naiset onkin vahvempia ja taitavampia kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petäistön uudella tubevideolla treenasivat yhdessä. Martinalla oli kamala vetyperroksiditukka ja jäätävä hauis.
Linda Lampeniuksellakin on, ja Suski Penttilällä, ja monilla muillakin, mutta niillä saa varmaan olla, siis vetysuperoksiditukka? Ja hei noilla on myös jäätävät silarit...
Sieppikin on silloin tällöin vaalea...ja löytyyhän sieltäkin myös ne silarit...mutta Martina on mielessä, muita ei ole. Päänuppi on sekaisin Martinasta jollain. Hyvin on iskostunut aivoihin. Ei mikään turha mimmi. Kauniita unia, Martinasta :)
Linda on luonnostaan hyvin vaalea.
Kulmat ja ripsetkin.
Tottakai vaalea hänelle sopii erinomaisesti ja on siro ja kaunis ikäisekseen muutenkin.
Miksi asiaankuulumattomia henkilöitä pitää vetää erikoisjoukot keskusteluun?
Jos täällä on puhuttu päätoimisesti Martinan nänneistä, tisseistä ja jopa takapuolestakin joku jo mainitsi, niin ei lie kovin paha juttu, jos teksti pikkasen rönsyilee?
Ja tämähän alkoi Martinan hiuksia haukkumalla, eikö? Miten hänen hiustensa väri kuuluu Erikoisjoukkoihin? Kuuluuko Martinan kropan analysointikaan tänne? Eri asia jos puhutaan voimasta ja kestävyydestä, mutta nämä solvaukset eivät todellakaan sitä ole, vaan ulkonäön haukkumista. Yksityisimmät asiat vielä tähän lisäksi.
Lindalla on pitkät ja paksut hiuslisäkkeet. Ihan sama minkä värinen se on. Luonnottoman näköinen tukka ja tiukaksi kirurgilla vedetty naama. Taitava viulisti.
Turpa kii jo!
Olet kuin idolisi ,suunsoittaja!
No nyt on sofistikoitunutta :D
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että naiset onkin vahvempia ja taitavampia kuin miehet?
Siltä se näyttää.
Kuka/ketkä naisista tulee olemaan voittaja/voittajia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka/ketkä naisista tulee olemaan voittaja/voittajia?
Pärjääminen riippuu pitkälti pääseekö omalle mukavuusalueelleen tehtävissä. Hyvä uimari suorittaa vesitehtävät hyvin, kun taas ketterä kiipeäjä on nopea ja kiikkuu köysissä. Korkeanpaikan kammo hidastaa suoritusta, juoksua harrastava on kestävä, salilta saa voimia painoilla jne. Hapenottokyvyllä on merkitystä. Nokkelat oivaltavat esim. suunnistamisessa, ja hyvä suuntavaistokin on eduksi.
Jaksossa 14 on tehtävänä ampumajuoksu. Vaikea ennustaa, kuka neljästä pärjää parhaiten.
Pappasmurffi on päässyt ihan omana itsenään otsikoihin.
Näinkin ko. podcastin. Kertoi aika suoraan ajatuksiaan ylipäätään tappamisesta sotilaana.
Erikoisjoukkojen Jan Knutti väittää suomalaisten sotilaiden yrittäneen hukuttaa aseettomia merirosvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mitä puhui?
Raivosi neiti huippuosaajalle koppavuudesta ja että puhuu pskaa
M oli ihan vaikeena, kun tylytettiin kunnolla yritti inttää mutta hiljennettiin.
Laitettiin rääkki treeniin Miran kanssa huonosta suorituksista uinnissa ja nyt ampumatehtävä meni päin peetä
Vain Osmo lähti. Jäljelle jäivät enää Joonas, Mira, Martina ja Pinsku.