Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avioliitto ja fuckbuddy...?

Vierailija
28.04.2007 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä itseäni säälittävänä. En roiku miehessäni, osaisin mainiosti olla yksinhuoltajakin, mutta ei ole mitään syytä erota. Enkä pelehdi siellä täällä, pelehdin vain sen yhden tietyn buddyn kanssa.

Tämä on minulle sopivin ratkaisu, ja koska tilanne on ok mieheni ja fuckbuddynkin puolesta, niin ei ole mitään syytä muuttaa sitä. Me elämme elämäämme tällä tavalla, sinä omalla tavallasi.

Ethän murru, jos miehesi jossain vaiheessa elämäänne käy vieraissa. Suurin osa nimittäin käy, se on tutkittu juttu.

T: säälittävä kakkonen ;)

Vierailija:

pelehdit siellä täälä kun et oo onnistunut saamaan sitä unelmien miestä itselles,mitä jotkut kuule ovat saaneet : ))) Ei tartte tollasia leikkikaluja kun on saanut miehen missä on kaikki mitä haluaa ja kenen kans voi olla välillä tylsää välillä ei niin tylsää -- eli 2 SÄÄLITTÄVÄ!

Vierailija
22/27 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en pidä itseäni säälittävänä. En roiku miehessäni, osaisin mainiosti olla yksinhuoltajakin, mutta ei ole mitään syytä erota. Enkä pelehdi siellä täällä, pelehdin vain sen yhden tietyn buddyn kanssa.

Tämä on minulle sopivin ratkaisu, ja koska tilanne on ok mieheni ja fuckbuddynkin puolesta, niin ei ole mitään syytä muuttaa sitä. Me elämme elämäämme tällä tavalla, sinä omalla tavallasi.

Ethän murru, jos miehesi jossain vaiheessa elämäänne käy vieraissa. Suurin osa nimittäin käy, se on tutkittu juttu.

T: säälittävä kakkonen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kyl kateeks käy,mut miehes tykkää varmasti kun saa pelehtiä missä lystää ja vaimo ei oo edes vihanen

Vierailija
24/27 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käy vieraissa, sillä hän ei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen, kerta kuussa tai harvemminkin riittää. Siksihän me tässä tilanteessa ollaankin, kun minä haluan ja tarvitsen pari kertaa viikossa ja hän ei.

T: 2 jne

Vierailija:

Ei sua kyl kateeks käy,mut miehes tykkää varmasti kun saa pelehtiä missä lystää ja vaimo ei oo edes vihanen

Vierailija
25/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai pahimmillaan hajottaa kaiken?

Kohtahan se selviää... aion olla naapurin ukon 4. patja. Siinäpä tavoitetta. Hän ei edes tiedä ajatuksistani...

t: ap

Vierailija
26/27 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen numero kaksi, jne. Ja voin kertoa että tilanne on edelleen sama, ja toimii, ainoastaan fuckbuddy on vaihtunut toiseen: entinen alkoi käymään liian omistushaluiseksi.

2

Vierailija
27/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pahimmillaan hajottaa kaiken?

Kohtahan se selviää... aion olla naapurin ukon 4. patja. Siinäpä tavoitetta. Hän ei edes tiedä ajatuksistani...

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme