Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tavata vieraskielisiä ihmisiä?

Vierailija
25.01.2026 |

Missä olisi helppo tavata vieraskielisiä ihmisiä? Asun pääkaupunkiseudulla ja tykkään kielten opiskelusta. Olisi kiva tavata ja ystävystyä ihmisten kanssa joiden kanssa voisi yhdessä opiskella/auttaa oppimaan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko siellä mitään tahoa, joka välittää tandempartnereita. Ennen muinoin yliopistolta saattoi saada tuollaisia. Tandempartnerin kanssa siis puhuttiin suomea ja sitä toista kieltä vuorotellen. Mitä kieliä haluasit harjoitella?

Vierailija
2/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on usein paljon vieraskielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteeni kiinnostaisi onko olemassa jotakin suomalaista yhteisö jossa voisi tavata muita samankaltaisia kielistä kiinnostuneita ihmisiä

Vierailija
4/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itteeni kiinnostaisi onko olemassa jotakin suomalaista yhteisö jossa voisi tavata muita samankaltaisia kielistä kiinnostuneita ihmisiä

Kielten lähiopetustunneilta työväenopistosta jne.

Vierailija
5/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraskielisiä ihmisiä tapaa helpoiten ulkomailla. Mene siis matkatoimistoon ja varaa itsellesi matka!

Vierailija
6/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pyrkinyt karttamaan kaikkia vieraskielisiä! Niillä on kummallisia tapoja ja mielipiteitä, ne ovat epäluotettavia ja arvaamattomia ja haisevat pahalle.

Vierailija
7/7 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tästä olisin kiinnostunut. Olen erityisesti innostunut karjalan tai vironkielistä.

Toki netissä on näistä kursseja, mutta paremmin oppisi ihan juttelemalla🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän