Seurustelukumppanin turn-off ja turn-on harrastuksia
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Seksin harrastaminen on ehdoton turn on 😋
Minä harrastan retkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Postimerkkeily saa housuni kostumaan välittömästi.
vanhat postimerkit pitääkin kostuttaa jossain, että liima aktivoituu
Turn on:
kotoilu nakuna tai pikkareissa, jos on vuotoja
vahattu tai laseroitu alakerta
intiimihygieniassa silloin tällöin hapan pesuaine, yleensä vesi.
Ei pihtaa
Turn off:
kirkkokuoro,
budolajit,
kouvolatukka tai lyhyempi,
muut lävistykset kuin korvisreiät,
ei tikkuaskia suurempia tatuointeja ja nekin alusvaatteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti metsästys. Vie miehen syksystä kaikki viikonloput ja varsinkin jos kuuluu hirvijahtiporukkaan, jossa on vain vanhempia miehiä, on tai muuttuu pian hyvin samankaltaiseksi nysväriksi.
Tämä siis turn on.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi aivan huippua jos miehellä olisi vaikka laama tai alpakka lemmikkinä.
It's all fun and games, kunnes huomaat etenkin talvisin istuvasi illat yksin kotona kun mies on hakkaamassa irti pihattoon kiinni jäätynyttä laamalauman pa skaa ja kantamassa vettä ja heinää lemmikeilleen tuntitolkulla kerrallaan.
Pätee kaikkiin tarhaeläimiin hevosista lampaisiin.
Ai herranen aika, minä nauroin tälle ihan ääneen! Voi että jotkut näistä osaakin olla hauskoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti metsästys. Vie miehen syksystä kaikki viikonloput ja varsinkin jos kuuluu hirvijahtiporukkaan, jossa on vain vanhempia miehiä, on tai muuttuu pian hyvin samankaltaiseksi nysväriksi.
Tämä siis turn on.
Näin minäkin tulkitsin. Saa mukavasti omaa rauhaa yksin kotona.
Turn off, nainen: vihreys, demari, tarjousten perässä juokseminen
Mikä hemmetin turnoff ja turnon.
Siis pois päältä ja päälle??
Puhutaanko suomea
Turn-off on sellainen trikoissa pyöräilevä kuivan kesän orava.
Off: ekstaattinen himourheilu missä vaan lajissa, liika on liikaa. Välinekeskeiset harrastukset ja ne jotka kohtelee pyöräänsä/kalastustarvikkeitaan jne paremmin kuin vaimoa ja lapsia. Purjehtiminen, härreguud on oikeasti tylsä ajanviete. Mikä vaan välivaltainen laji, esim nyrkkeily.
On: kaikki liikunta, joka ei vie koko elämää. Salilla/lenkillä vaikka 5 kertaa viikossa ok, jos menee tunti eikä kolme. Retkeily ja luontojutut, kalastus esim ihan ok. Kokkaaminen, jos ei mene nirsoksi pipertämiseksi. Taide ja opiskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ja kaikki sitä suuremmat lemmikit.
Mun mielestä olisi aivan huippua jos miehellä olisi vaikka laama tai alpakka lemmikkinä.
Mulla oli hetken mies lemmikkinä, mutta sen ylläpito maksoi liikaa. EIkä siitä ollut edes iloa. Nyt on koira.
Vierailija kirjoitti:
Turn off: metsästys, kalastus, kaikki autoihin ja muihin ajoneuvoihin liittyvä, salilla käynti.
Minulle nuo olisivat turn on....
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin turnoff ja turnon.
Siis pois päältä ja päälle??
Puhutaanko suomea
Kyllä sua joku auttaa, jos sulla on vaikeuksia ymmärtää jotain.
Moottoripyöräily. Taitaa olla vaan tekosyy olla hikisenä nahkavaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräily. Taitaa olla vaan tekosyy olla hikisenä nahkavaatteissa.
Siis turn off
On pyöräilijöitä ja spandex-pyöräilijöitä, joille pitää tasoittaa mäet, suolata tiet ja joita muiden pitää väistää ja kumartaa, kun tällainen oman elämänsä sankari ajaa ihan vierestä pyyhkien vauhdilla ohi liikennesäännöistä ja muista piittaamatta. Siksi.