Tykkäättekö negata miehiä takaisin?
Oma lempiharrastukseni kun mies alkaa neggaamaan on alkaa neggaamaan takaisin ja tuhota hänen yli-itsevarma egonsa
Kommentit (28)
En. Mulla on parempaakin tekemistä ja seuraa.
Yleensä en ensin, mutta kun sanoo takaisin samalla tyylillä, alkavat yleensä vikisemään; ai sä ootkin tollanen, älä nyt leikistä suutu yms. tyyliä, jollanarsisti yrittää vierittää syytä uhrin päälle, kun tämä reagoi perseilyihin.
No joo, jos se negailu on sellaista aidosti oivaltavaa hyvähenkistä letkauttelua niin voin osallistua. Siinä selviää nopeasti tarkoittaako mies oikeasti vitsailla. Jos hän nimittäin loukkaantuu vastaiskuista, luultavimmin hänelläkin oli tarkoituksena loukata minua tai murentaa itsetuntoani. Siinä tapauksessa ei jatkoon.
En tykkää. Ei kuulu luonteeseeni ilkeillä ja lähden vaan pois, jos minulle yritetään niin tehdä.
Liian helppoa. Vaikeampaa olisi keksiä jotain kehumisen aihetta kun se olis tyyliin "vau, oot saanut ihan itse kengät jalkaan!"
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö mielialalääkkeitä?
Niin pakkohan sitä on jokin sairaus olla, jos pystyy käyttäytymään yhtä paskasti kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
En, käytätkö itse? Erikoinen kysymys
Vierailija kirjoitti:
En tuhlaa aikaani typeryksiin.
Onhan se vähän sellaista ruualla leikkimistä. Mutta toisaalta päästän heidät aina välillä karkuun varoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en ensin, mutta kun sanoo takaisin samalla tyylillä, alkavat yleensä vikisemään; ai sä ootkin tollanen, älä nyt leikistä suutu yms. tyyliä, jollanarsisti yrittää vierittää syytä uhrin päälle, kun tämä reagoi perseilyihin.
Tämä. Kokeilevat kepillä jäätä mutteivät itse kestä tätä ns huumoria.
Vierailija kirjoitti:
"Ai sä ootkin yhtä perseestä kuin minä" xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, käytätkö itse? Erikoinen kysymys
Kuulostat vain ahdistuneelta ja masentuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Liian helppoa. Vaikeampaa olisi keksiä jotain kehumisen aihetta kun se olis tyyliin "vau, oot saanut ihan itse kengät jalkaan!"
Kyllä tämä mielestäni on yksi negaamisen alalaji. Ei kovin viihdyttävä kylläkään.
Joo, se on mahtavaa kun turhan suuret luulot omaava mies näkee paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pakkohan sitä on jokin sairaus olla, jos pystyy käyttäytymään yhtä paskasti kuin miehet.
Kukaan ei "neggaa" ap:ta. Sairaassa mielessään vain kuvittelee niin.
Aika moni keskustelu miehen kanssa alkaa niin. Yleensä luuserimiesten siis.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole huumorintajua
Sinkkuaikoinani mikään negailu tms ei ollut vielä varmaan muodissa. Muistaakseni ehkä yhden kerran koin jotain vastaavaa ja kommentoin miehelle "jaa" ja ignorasin täysin siitä eteenpäin. Koin tosi omituisena sen että tuonkin jälkeen mies yritti vielä jatkaa sitä ininäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kokeilevat kepillä jäätä mutteivät itse kestä tätä ns huumoria.
Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.