En ymmärrä ihmisiä jotka syö useita kertoja päivässä
Meillä syödään vain kerran klo 18-19 välillä, muu aika pärjätään kahvilla ja vedellä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä harvemmin syö, sitä harvemmin on nälkä. Tieteellinen tosiasia. Joten miksi pupeltaa koko ajan?
Joo.
Kehon tapa hallita nälkää.
Mä taas en y m m ä r r ä tyyppejä jotka herää yöllä syömään!!!?? Mitvitt? Siis herää yöllä ja suuntaa jääkaapille "ku on niin nälkä"!! Yöt on nukkumista varten senkin yöhamsterit. Vatsakin tarvitsee taukoa jatkuvasta ruuan käsittelystä. Aivan sairas käytöspiirre joillain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette työttömiä?
Mies on muurari ja minä sairaanhoitaja, hyvin pärjätään yhdellä aterialla vaikka tehdään fyysistä työtä.
Ap
No sun työ ei ole erityisen fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette työttömiä?
Mies on muurari ja minä sairaanhoitaja, hyvin pärjätään yhdellä aterialla vaikka tehdään fyysistä työtä.
Ap
Minä myös muurarina syön 2-3 kertaa päivässä ja hyvin pärjää pitkillä ateria väleillä kun turhaa on taukoja pitää kun pitää rahaakin tienata, kerran olin viikon ripulitaudissa mutta en voinut lomaa pitää niinpä olin syömättä työajan ettei tarvinnut vessassa juosta, urakkavauhti ei laskenut yhtään, varsinkaan kun evästaukoja ei kannattanut pitää:)
10.
Kuka jaksaa/pystyy syömään 46 krt/pvä?
4 - 6 kertaa