Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurasin ikkunasta kun pihalla 4 ihmistä ringissä poltti tupakkaa. Naurettavan näköistä.

Vierailija
25.01.2026 |

Aikuiset ihmiset.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, kun on varaa tuprutella rahoja ilmaan.

Vierailija
22/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt tarjoamaan heille apuasi tupakoinnin lopettamiseksi ja kertomaan kuinka olet parempi ihminen kuin he. Pitämään moraalisaarnaa siitä kuinka asioiden pitäisi mielestäsi olla. Itse kylläkin katselen ikkunastani ihan jotain muuta kuin sinä mutta täytyyhän sinulla olla sisältöä elämässäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt tarjoamaan heille apuasi tupakoinnin lopettamiseksi ja kertomaan kuinka olet parempi ihminen kuin he. Pitämään moraalisaarnaa siitä kuinka asioiden pitäisi mielestäsi olla. Itse kylläkin katselen ikkunastani ihan jotain muuta kuin sinä mutta täytyyhän sinulla olla sisältöä elämässäsi. 

Mulla on tämmöinen pariskunta tien toisella puolen olevassa kerrostalossa, tulevat joskus yskimään parvekkeelle, kun käyn tupakka paikalla polttamassa. Naurettavaa touhua ja en ole lopettamassa vaikka köhisivät keuhkonsa pihalle. M33

Vierailija
24/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on panna paremmaks.

Olen seurannut epäuskoisena, kun eräällä palstalla, oletettavasti aikuiset ihmiset kohkaa eri asioista. Osa on kyllä läppää, mutta silti. Toiset vaikuttaa jopa fanaattisilta. Tunnistaisitko muuten itsesi. 

Herrajumala missi väänti silmiä. APUA, Aasialaiset lähtee kaikki Suomesta. Kasvot ei saa mennä ei saa, se on niille tosi tärkeetä.  Ei saa mennä kasvot.

Hiihtäjä neito sano Mogadishu, auta herra nyt meitä. Sanoi Mogadishu, varmaan sanoi, kyllä sanoi. Vedetään se kölin ali. oppiipahan.

Fröbelin palikat soitti väärin. En olis uskonu. Kulttuurista omimista, ei koskaan enään.

HÄLYTYS, Trump miehittää Grönlannin, kyllä miehittää. Se oli nyt tässä sitten tää elämä. Tulee varmaan Suomeenkin, mikä sen estäisi. Miehittää ainakin, netissäkin luki.

TULLIT APUA Trump laittaa tullit, Suomi syöksyy keskiajalle, kun Trump laittaa tullit.

Suomi lähetti sotilaita Grönlantiin. No niin, julistettiin sit sota Amerikalle. Nato lakkasi eilen, peli on pelattu

On näitä paljon muitakin. Nää on varmaan kuitenki läppää. Ei kai kukaan nyt tosissaan.

Vierailija
25/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SITÄ TUPAKKAA LAPSET SAA POLTTAA!

Vierailija
26/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan polttaminen on vanhanaikaista ja tunkkaista, vaikka se tapahtuisikin ulkona. 

Tykkään vanhoista ajoista. Varsinkin 80 luvusta.

Nykyaika ja kaikesta nariseminen on ankeaa ja tunkkaista.

Vierailija
27/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoin itsekin muutaman röökin päivässä ja vedän sähköröökiä ja olen samaa mieltä.

Seisoskelu tupakoinnin vuoksi on tyhmintä mitä tiedän :-)
Siis oikein vartavasten mennä seisoskelemaan pihaan ja ainoa asia mitä tekee on vetää röökiä.

Ymmärrän jos odottaa dösaa tai junan lähtöä, odottaa kaveriaan tai jokin muu syy seisoa koirien kusitolppana.

Noniin.

Nyt sekin on väärin kun tupakoitsijat noudattaa sääntöjä ja ottaa muut huomioon menemällä sinne röökipaikalle. 🤦

Vierailija
28/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko keravan kollit?

Vierailija
29/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoineilla oli varmasti hauskaa seurata tuijottamistasi!

Saavat sitten jatkaa samaa hauskaa myöhemmin happipullojensa kanssa kun keuhkot paskana.

Vierailija
30/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoin itsekin muutaman röökin päivässä ja vedän sähköröökiä ja olen samaa mieltä.

Seisoskelu tupakoinnin vuoksi on tyhmintä mitä tiedän :-)
Siis oikein vartavasten mennä seisoskelemaan pihaan ja ainoa asia mitä tekee on vetää röökiä.

Ymmärrän jos odottaa dösaa tai junan lähtöä, odottaa kaveriaan tai jokin muu syy seisoa koirien kusitolppana.

Juuri näin.

Itsehän vedän siinä rööki huulessa HIIT treenin ja ihmettelen, miten kaikki muut ei tee niin.

Vierailija
31/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin huvittuneena, kun porsineet työntelivät vahinkovankkureitaan.

Naurettavan näköistä.

Vierailija
32/32 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko keravan kollit?

Eikös ne vetäneet nuuskaa? Rane oli se joka siitä porukasta röökiä veti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi