Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Oletko hoikempi ilman miestä vai miehen kanssa?

Vierailija
25.01.2026 |

Osalla naisista mies vaihtii naisen painoa (siskoni) ja osa naisista on laihempi ilman miestä (serkkuni). Lihottaako vai laihduttaako seurustelu sinua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saman kokoinen.

Vierailija
22/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman miestä olen hoikempi.

Jotenkin masennun suhteessa. 

Hukkaat itsesi, kun laitat miehen/parisuhteen itsesi edelle?

Lisäksi mies musertaa itseluottamukseni. Nalkuttaa, valittaa, solvaa, jättää maksamatta asuinkustannuksensa, käyttää kaiken tienaamansa kaljaan, röökiin ja porsaankassleriin. 

Tämä imperfektissä, koska toki heitin äijän helvettiin jo. Mutta toipuminen vie aikaa.

Miksi mies on sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kummallisia miehiä olette parisuhteeseen kelpuuttaneet eikä ihme että moisten kanssa lihoo. Varmaankin sama ilmiö kuin siinä, että kaljoittelija tekee helposti kumppanistaankin kaljoittelijan. Sitten sinkkuuntumisen myötä yleensä pääsee eroon huonosta tavastakin samalla kun huonosta suhteesta ellei sitten ole jo ehtinyt kehittää jotain alkoholismia ja/tai masennusta jne.

Ainiin vielä se kaljoittelu.

Ja ole siinä sit itse selvinpäin ja terveellisesti ja katso kun toinen vetää kaljaa ja kebua ja syyllistää jos et itse halua.

Vierailija
24/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sydänsurut laihduttaa kaikkein tehokkaimmin, eli olen laihimmillani suhteen päätyttyä.

Vierailija
25/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänään tehdä ruuaksi jotain keittoa nahistuneista vihanneksista ja proteiiniksi raakamakkaraa. Lenkillä käyn jossain vaiheessa, varmaan normaalia pidempi tänään.

En tiedä yhtään miestä, joka söisi ilman kitinää.

Vihannekset pitäis vaihtaa ranuiksi ja makkara siihen suomalaisen ainoaan oikeaan, hookoon blööhön. En ole ikinä ketään kinunnut lenkille mukana edes mutta silti tulee siitäkin sanomista. Vielä sunnuntaina 😱

Miksi miehet on niin nirsoja ruuan suhteen? Ei ole ikinä tarvinnut olla nälissään?

Vierailija
26/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttikset lihoo suhteen jälkeen ja laihtuu suhteessa. Syödään hyvin ja liikutaan.

Mahtaa tytsyjä harmittaa kun aloittavat sinkkuilun pullukkana ja oma taso tippuu.

Joo.

Kylläpä niitä mahtaa harmittaa 🤣

Miksi miehet alkaa aina suhteessa natisemaan naisen elintavoista?

Aina joko liikaa tai liian vähän milloin mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi