En oikeen ymmärrä nykyaikaa
Muutetaan heti yhteen kun joku tavataan. Sit ruvetaan seurustelemaan, ostetaan joskus kihlat tai ei. Vihille mennään kun lapset jo kulkeee edellä ruusunlehtiä sirottelemassa.
Viiden vuoden päästä sama uudelleen.
Itellä 2 vuotta tapailua ja seurustelua, vuos kihloissa, sit vihille. Sitten vasta saikin pulla tulla kehtoon 44 vuotta se kesti.
Kommentit (6)
En muista kenenkään kovin nuorena menneen naimisiin.. saati etyä olisi päälle parikymppisenä ollut jo useita avoliittoja takana.
60-luvulla erotettiin opiskelupaikoista raskaaksi tulleet neidot.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nimenomaan "vanhaan aikaan" ollut niin, että nuorena ja nopeasti avioiduttiin ja lisäännyttiin? Meni pointtisi muilta osin ohi, mutta oudon itserakas flexaus tuli kyllä selväksi.
Onnistunut ja harkinnalla solmittu liitto itserakkautta?
Tehkööt jokaiset miten itse päättävät. Itse vastaavat elämästään ja lapsista ...veettäkö märehtii ja rvuuttelee toisten päätöksiä. Aamen 😝😝😝😝😝
Ap. Ei sinun tarvitsekkaan ymmärtää. Ei kuulu sulle eikä mulle. Vai kuuluuko ?????
Eikö se nimenomaan "vanhaan aikaan" ollut niin, että nuorena ja nopeasti avioiduttiin ja lisäännyttiin? Meni pointtisi muilta osin ohi, mutta oudon itserakas flexaus tuli kyllä selväksi.