Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeen ymmärrä nykyaikaa

Vierailija
24.01.2026 |

Muutetaan heti yhteen kun joku tavataan. Sit ruvetaan seurustelemaan,  ostetaan joskus kihlat tai ei.  Vihille mennään kun lapset jo kulkeee edellä ruusunlehtiä sirottelemassa.

Viiden vuoden päästä sama uudelleen.

Itellä 2 vuotta tapailua ja seurustelua, vuos kihloissa, sit vihille.  Sitten vasta saikin pulla tulla kehtoon   44 vuotta se kesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nimenomaan "vanhaan aikaan" ollut niin, että nuorena ja nopeasti avioiduttiin ja lisäännyttiin? Meni pointtisi muilta osin ohi, mutta oudon itserakas flexaus tuli kyllä selväksi. 

Vierailija
2/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin pelottava että koitetaan suorittaa se äkkiä pois alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kenenkään kovin nuorena menneen naimisiin..  saati etyä olisi päälle parikymppisenä ollut jo useita avoliittoja takana.

60-luvulla erotettiin opiskelupaikoista raskaaksi tulleet neidot. 

Vierailija
4/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nimenomaan "vanhaan aikaan" ollut niin, että nuorena ja nopeasti avioiduttiin ja lisäännyttiin? Meni pointtisi muilta osin ohi, mutta oudon itserakas flexaus tuli kyllä selväksi. 

Onnistunut ja harkinnalla solmittu liitto itserakkautta?  

Vierailija
5/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt jokaiset miten itse päättävät. Itse vastaavat elämästään ja lapsista ...veettäkö märehtii ja rvuuttelee toisten päätöksiä.  Aamen 😝😝😝😝😝

Vierailija
6/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei sinun tarvitsekkaan ymmärtää.  Ei kuulu sulle eikä mulle.   Vai kuuluuko ?????