USA-boikotti! Listataan tuotteita
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Onneks en käytä mitään jenkkituotteita muutenkaan. Tacobellissä kävin, harmittaa vaan sitten suomessa työntekijöiden puolesta kun pikaruokapaikat sentään työllistää meidän nuoria :(
Hesburger työllistää näistä eniten.
Onpa täällä paljon MAGApersuja.
Jenkkituotteet on tarkoitus korvata kotimaisilla ja persun mielestä se on tyhmää?
Vierailija kirjoitti:
Jenkkituotteet on tarkoitus korvata kotimaisilla ja persun mielestä se on tyhmää?
Et sie mitää korvaa, tulis liian kalliiksi. Looeta jo tämä naurettava ja aikuistu.
Yhdysvaltalaisella markkinointifoorumilla opastettiin et tuotteen hinta tulee olla/on: Puolet tulee markkinoinnista + tuotteen paketointi + tuote (sis. prof.).
Luin sitä hieman järkyttyneenä kun oivalsin et ostamalla ameriikkalaisen tuotteen sen todellinen hinta on vain noin 50%! Jos joku maksaa 1000 euroa saan tuotetta 500 eurolla ja se loppu 500 jonka joudun maksamaan menee niihin hyppiviin ihmisiin niissä mainoksissa!
Kuinkahan yleismailmallista tää on? Hyvä syy boikotoida ameriikkalaisa tuotteita?
Itse uskon edelleen tiedon voimaan.
Hakukoneesta aloittaisin.
Nehän siellä on supsuttamassa tumpin korvaan, teknologiajätit.
Tumppi nyt ei niistä mitään tajua.
Sääliksi käy näitä ihmisiä ketkä luulevat tälläsellä toiminnalla oikeasti vaikuttamaan maailman kulkuun, tai ylipäätään onko ne edes varmoja että ne taistelee oikeaa taistelua vai onko ne vaan totaalisen aivopestyjä.
Vähentäkää mediaa, mieli kirkastuu.
SuomiMagattaga uskoo tumppia= kaikki kannattaa tehdä usassa, make america great again!!
Magattaja taputtaa!
Magattajalle ehdotetaan kotimaisia/eurooppalaisia vastineita
=magattagaja ei ymmärrä ,
Magattaja surullinen ja vihainen :(
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy näitä ihmisiä ketkä luulevat tälläsellä toiminnalla oikeasti vaikuttamaan maailman kulkuun, tai ylipäätään onko ne edes varmoja että ne taistelee oikeaa taistelua vai onko ne vaan totaalisen aivopestyjä.
Oletko tosissasi sitä mieltä että kotimaisten tuotteiden suosiminen on typerää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi sitä mieltä että kotimaisten tuotteiden suosiminen on typerää?
No se on magattaja...
Eli tuleeko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sie mitää korvaa, tulis liian kalliiksi. Looeta jo tämä naurettava ja aikuistu.
Kalliiksi? Meinaatko että esim. Hese on paljonkin kalliimpi kuin Mäkkäri tai kotimainen ketsuppi kalliimpaa kuin jenkkivaihtoehto?
Olet kyllä oikea neropatti jos luulet että jenkkituotteet on niitä halpiksia.
Vierailija kirjoitti:
Nestle ja sen tytäryhtiöt. Tsemppiä selvitystyöhön.
Sveitsiläinen. Boikotti kyllä muuten aiheellinen ja yksi perinteisimmistä.
Vierailija kirjoitti:
SuomiMagattaga uskoo tumppia= kaikki kannattaa tehdä usassa, make america great again!!
Magattaja taputtaa!
Magattajalle ehdotetaan kotimaisia/eurooppalaisia vastineita
=magattagaja ei ymmärrä ,
Magattaja surullinen ja vihainen :(
Hyppää pelle voltti.
Kaikki tuotteet poikottiin paitsi mitä minä minä MINÄÄÄ käytän! Kuten omppu känny, läppäri, tv, auto, food..
Vierailija kirjoitti:
Ben's Original, aiemmin Uncle Ben's
Itse ostan nykyään kun poistivat sen inhottavan mustan naaman paketista.
En osta Niegerien mainostamia tuotteita.
Kiitos Ben.
Kommunikointi jenkkien kanssa nollaan. Kiina on uusi ystävämme.
En minä boikotoi mitään. 😃 Ostan amerikkalaista, israelilaista, venäläistä, ukrainalaista tai mitä tahansa, mitä kaupasta saa ja mitä tarvitsen.
Ettekö te ikinä mieti että miks ketkää oikeasti isot nimet tai sellaset ihmiset kellä olis oikeasti mahollisuus ajaa näitä "boikotteja" eteenpäin, ei sitä oikeasti tee?
Ne luo köyhälle ajatuksen että se voi vaikuttaa maailman kulkuun, samalla ku ne itse tietää sen että jos ne boikotoi ni ne satuttaa vaa itteensä enemmän, köyhä voi satuttaa itteensä ja elää uskossa että se vaikuttaa menoon jotenkin, rikas ei koskaan aja alas vihamiehiään koska se itekki hyötyy niistä ja toisen miehen alasajo ei tarkota omaa voittoa vaan päinvastoin😅😅👍
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan boitotin tilaamalla uuden iphone ja Teslan. Sen jälkeen menen mäkkäriin syömään. 😁😁😁😁
Aloita sillä, että hommaat itsellesi älykkyyttä ja sitten ehkä ymmärrät. Opettele myös kirjoittamaan.
Ei kiinnosta boikotit, ei vaikuta ostokäyttäytymiseen
No ei löydy