Naisystävä raskaana, mut mua ei kiinnosta ollenkaan edes tavata häntä
En missään vaiheessa ole ollut edes ihastunut. Vuoden ollaan tapailtu. Ajattelin etä jossain vaiheessa ihastuisin kun nainen niin hyvä paketti; rikas, hyvätuloinen, kaunis, mua nuorempi, fiksu, siisti, hoikka, yms. Yms. Mä olen komea mutta oon ollu 12 vuotta työtön, ja saan perustoimeentulotukeakin.
Nainen tuli kesällä vahingossa raskaaks pillerien läpi. Hän halusi pitää lapsen. Mua kiinnostaa koko ajan vaan vähemmän. En halua muutttaa yhteen kun kaipaan omaa aikaa. En ole ihastunut...Mietin että teinkö ison virheen
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten käyttänyt itse ehkäisyä.
Pillerit oli, lukee aloituksessa
Eli itse ei edes vaivautunut ajattelemaan mitään lisäehkäisyä.
Ehkäisy oli jo? Mikä tässä on epäselvää
Jokainen aikuinen tietää, että pillerit ei ole 100% varma ehkäisykeino.
Jokainen aikuinen tietää myös sen että kondomi voi mennä rikki.
Oikein käytettynä kondomi on itseasiassa luotettavampi ehkäisy kuin pillerit. Pillerit ja kondomi alkaa sitten olla jo niin liki 100% kun voi pääst
Plööplääplää. Älä levitä vaarallista misinformaatiota.
Kondomia täydellisesti käyttävistä naisista yksi viidestäkymmenestä tulee raskaaksi vuoden aikana (suhdeluku 2 per vuosi per 100 naista). Tyypillisellä käytöllä melkein YKSI VIIDESTÄ (18 per 100).
Pillereiden kanssa vastaavat luvut ovat yksi kolmestasadasta (0,3 per 100) ja tyypillisellä käytöllä melkein yksi kymmenestä (9 per 100).
Vauvoja haluamattomat ovat joko jalat ristissä, ottavat implantin tai sterilisaation, tai hyväksyvät riskin. Tuplaehkäisy kaikkein varmin.
Alla luvut käypä hoito -sivulta:
Ei ehkäisyä 85 85
Yhdistelmäehkäisy (tabletit, rengas ja laastari) 0,3 9
Progestiiniehkäisy
Tabletti 0,3 / 9
Implantti 0,05 / 0,05
Kierukat
Hormonikierukka 0,2 / 0,2
Kuparikierukka 0,6 / 0,8
Sterilisaatio
Sterilisaatio: munanjohdin 0,5 / 0,5
Sterilisaatio: siemenjohdin 0,1 / 0,15