Olenko todella outo kun pyyhin perseen etukautta?
Onhan se paljon helpompaa, ei tarvitse vääntää kättä eikä nousta pytyltä. Itse asiassa en ymmärrä ollenkaan takakautta pyyhkiminen logiikkaa?
Kommentit (42)
Miehillä kivekset toimii stopparina.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin ei väliä, kunhan pyyhit.
Jos olet nainen niin vaarana on ikävät tulehdukset tai mitkä lie jos vääriä bakteereja pääsee häpyhuulien väliin.
Aijoo, unohdin että naiset Suomessa ei koskaan pese pillua.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kivekset toimii stopparina.
Kehittyneempi ihminen.
Toivottavasti tarkoitat omaa takapuoltasi.
Jostakin kirjallisuudesta (liekö ollut Steinbeckin) on jäänyt mieleen ohje "ensimmäisellä taakse, toisella eteen ja kolmannella sileäksi". En muista sanatarkasti mutta tuohon tyyliin.
Suihkuttelulla puhdistetaan ja paperilla vain viimeistellään ja kuivataan.
Jos kakkabakteereita päätyy virtsaputkeen voi tulla virtsaputkentulehdus, joka voi aiheuttaa munuaistulehduksen jopa verenmyrkytyksen joka voi ilmetä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Suihkuttelulla puhdistetaan ja paperilla vain viimeistellään ja kuivataan.
Eikö se suihku ole omiaan levittämään kakat bakteereineen minne sattuu?
Paperilla pyyhkiessä ei ole sitä vaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kakkabakteereita päätyy virtsaputkeen voi tulla virtsaputkentulehdus, joka voi aiheuttaa munuaistulehduksen jopa verenmyrkytyksen joka voi ilmetä nopeasti.
Tämäkään ei koske miehiä, tai aika mestari saa olla jos mies noin onnistuu saamaan virtsputkentulehduksen.
Vierailija kirjoitti:
Mun perse ainakin on mun kehon takapuolella, joten siihen pääsee helpommin myös käsiksi takakautta. Paperia muutenkin on helpompi vetää kuin työntää. (Pyyhkimisen jälkeen vielä pesen ja kuivaan. Takakautta)
Paperi ja Vesi ei Bakteereja tuhoa. Tiesitkö sellaista?
Joo, no eihän tuo nyt ihan sääntöjen mukaan mene, mutta jos et kerro kenellekään, etkä tee noin julkisesti, lupaan, että tämä jää meidän väliseksi, eikä tästä eteenpäin leviä. Kunniasanalla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Ja ajattele, vielä hetki sitten olit viattomadti kakalla, eikä aikaakaan kun jo r uumispaitaa puetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin vaarana on ikävät tulehdukset tai mitkä lie jos vääriä bakteereja pääsee häpyhuulien väliin.
Eihän aloituksessa puhuta eteenpäin pyyhkimisestä vaan etupuolelta pyyhkimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun perse ainakin on mun kehon takapuolella, joten siihen pääsee helpommin myös käsiksi takakautta. Paperia muutenkin on helpompi vetää kuin työntää. (Pyyhkimisen jälkeen vielä pesen ja kuivaan. Takakautta)
Paperi ja Vesi ei Bakteereja tuhoa. Tiesitkö sellaista?
Peräaukkoa ei saa bakteerittomaksi millään, ei saippuallakaan. Vesipesulla saa ihan riittävän puhtaustason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloituksessa puhuta eteenpäin pyyhkimisestä vaan etukautta pyyhkimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli levitätte Paperilla paskaa pitkin persettänne?
Jos sinulla on paskaa pöydällä niin alatko sitä suihkuttamaan pois vai pyyhitkö sen rätillä siististi?
Sinä ilmeisesti pyyhit paskan pöydältä kuivalla paperilla ja sitten laitat välipalavoileipäsi siihen pöydälle. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli levitätte Paperilla paskaa pitkin persettänne?
Jos sinulla on paskaa pöydällä niin alatko sitä suihkuttamaan pois vai pyyhitkö sen rätillä siististi?
Sinä ilmeisesti pyyhit paskan pöydältä kuivalla paperilla ja sitten laitat välipalavoileipäsi siihen pöydälle. Nam.
Minä en laittaisi leipää peräreiän päälle, vaikka se olisi hinkattu domestoksella.
-Ohis
Itse ainakin keräisin sen paperiin ja sen jälkeen pesisin pöydän. Ei ole mikään joko tai -kysymys.