Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantai on viikon tylsin päivä.

Vierailija
24.01.2026 |

Mielummin olisin töissä mutta ei saanut mennä töihin vaikka pyysin että saisin. Nyt ei ole mitään tekemistä ja makoilen koko päivän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma toinen työ lisäksi.

Vierailija
2/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun ei itse tarvitse tehdä koko loppuelämän aikana mitään töitä. ikuinen loma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole järkee. Pitäisi saada tehdä töitä viikonloppuna.

Vierailija
4/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joille työ on elämä. Entinen appiukko hajoili kun joutui tehtaalta ensimmäisen kerran kesälomalle. Oli siihen asti ottanut sen rahana ja ollut jatkuvasti töissä. Vaimonsa ehdotti että lähtisivät käymään jossain ulkomailla. Ukko alkoi huutamaan kuinka paljon se maksaa. Mun oli pakko mennä ulos nauramaan. Peijoonin pihi ukko.

Vierailija
5/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisin raksatöissä niin sitten saisi tehdä joka päivä töitä. Mutta kun on kunnan palveluksessa niin ei töihin pääse.

Vierailija
6/6 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 kertaa kellokortti töissä. Se "raksutti" 7-19 arkisin. Oisin voinut mennä tuon ajan ylikin, tehdä vaikka "rästitöitä", lauantainakin. Mutta kun sitä ei ois laskettu/korvattu.

No, kotona siivosin/imuroin, pesin pyykit; kämppä "putsplank", saunavuoro ja sitten .... 2 six-päkkiä.... :( 

Tuo oli yksi syy siihen, että mulle tuli burnout. :( .... (ne tekemättömät työt odotti aina ma-aamuna - oisin voinut hoidella ne vkl:nakin).

Niin joo, mulla ei ollut talon yleisavainta, tai oli "osittainen", pääsin sillä joihinkin huoneisiin, esim. omaani, mutten taloon sisälle. Siis tod. outoa - vastuussa koko osaston IT-puolesta ja ei olekaan "oikeuksia" päästä taloon sisälle???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän