Olen katsellut vuokra-asuntoa
Vuokra melkein 400€/kk. Kai sen sitten yhteiskunta maksaisi ja muutenkin elättäisi, kun ei kuitenkaan töitä saa.
Kommentit (19)
Siinähän katselet, et sä kuitenkaan muuta.
Semmoinen elätti. Yhteiskunnan arvoton jäsen. Kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen elätti. Yhteiskunnan arvoton jäsen. Kuluerä.
Niin. Ei näin sairaana voi muuta tehdä.
Niinhän sä Ammattivalittaja olet katsellut. Kohta parikymmentä vuotta. Siinä on vaan sellainen juttu, että katselemisen lisäksi pitäis tehdä jotain muutakin (valittamista ei siis lasketa).
400€ pn halpa. Meillä rivitalon päätyasunto 583€ kaukolämmöllä kehyskunnassa
Katopa kuule Arubalta, jostain syrjäseudulta. Sieltä saat kivan mörskän kymmenellä eurolla kuussa ja hedelmäpuista putoilee ilmaista einettä pöytään.
Eilen illalla oli kamala tilanne päällä sairaalassa , tänään jo heti aamusta reippaana katsellaan asuntoja ja notkutaan palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla oli kamala tilanne päällä sairaalassa , tänään jo heti aamusta reippaana katsellaan asuntoja ja notkutaan palstalla.
Niin oli.
Mistä saa vuokra-asunnon alle 400 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä Ammattivalittaja olet katsellut. Kohta parikymmentä vuotta. Siinä on vaan sellainen juttu, että katselemisen lisäksi pitäis tehdä jotain muutakin (valittamista ei siis lasketa).
Onhan täällä niitäkin jotka ruikuttavat miljoonatalon sisustuksestakin. Vaikka se sossu maksaa vuokran.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tahansa pikkukaupungista saa yksiön alle 400€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungista
Kuules Valis, sä kieltämättä podet neljännen asteen huomionkipeyttä, mutta kun sitä ei varsinaisesti luokitella sairaudeksi. Sun pitää nyt yrittää ratsastaa ihan vaan saamattomuudella ja osaamattomuudella.
Vierailija kirjoitti:
Kuules Valis, sä kieltämättä podet neljännen asteen huomionkipeyttä, mutta kun sitä ei varsinaisesti luokitella sairaudeksi. Sun pitää nyt yrittää ratsastaa ihan vaan saamattomuudella ja osaamattomuudella.
Valis sairastaa kroonista Look at me-syndroomaa. Minä, minä, minä, look at me!
Vierailija kirjoitti:
Katopa kuule Arubalta, jostain syrjäseudulta. Sieltä saat kivan mörskän kymmenellä eurolla kuussa ja hedelmäpuista putoilee ilmaista einettä pöytään.
Aruba on jenkkien suosiossa ja erittäin kallis paikka ulkomaalaisille.
Aruba voi olla kallis tavisulkomaalaisille mutta ei Valikselle. Se on jo tottunut lomailemaan siellä joten varmasti sopeutuisi nopeasti pysyväänkin asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valis sairastaa kroonista Look at me-syndroomaa. Minä, minä, minä, look at me!
Sitä sairastaa moni muukin. Esim arki tubettajat.
Olisiko hyvä juttu?