Tuttu mies Tinderissä valehdellut ikänsä 8v nuoremmaksi eikä kerro lapsestaan
Kävin n. 2kk sitten treffeillä miehen kanssa, joka oli profiilissaan ilmoittanut iäkseen 43 vuotta. Hänellä oli myös tekstissä "tägi", että "minulla on lapsia enkä halua lisää". Viesteissä hän oli tarkentanut, että hänellä on siis 9-vuotias tyttö vuoroviikoin. Treffeillä hän oli mukava ja fiksu ja mun mielestä oli ihan kivaa ja sanoinkin, että mielellään lähden hänen kanssaan toisille treffeille. Kolmen päivän kuluttua hän poisti matchin. Eilen hän tuli tinderin korttipinossa uudelleen vastaan, mutta oho, hän olikin nyt nuorentunut 8 vuotta, sillä hän on nykypäivänä 35-vuotias lapseton mies! Hän oli siis poistanut profiilissaan tiedon, että hänellä on lapsi!
Minulle kyllä heräsi epäilys, että ei hän edes ollut 43v vaan varmaan vähintään 45v. Mikähän hänen motivaationsa on valehdella ikänsä ja piilottaa tieto lapsesta? Kuuleeko hän oikeasti näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Valehtelee kerran ja valehtelee aina. Oma kokemus on et etsivät maksajaa, varsinkin kun ei kerrota lapsista. Lapsettomalla työssäkäyvällä naisella on usein talous kunnossa ja saattaa jopa omistaa jotain, kuten asunnon. Hänellä on myös aikaa. Tälläisen kanssa lapsia omaava on ylilyöntiasemassa, koska voi vetää lapsikortin esiin asiassa kuin asiassa. Ei voi mennä lomalle koska lapset. Ei voi ostaa hyviä lahjoja, koska lapset. Ei voi asua missä haluaa, koska lapset. Joulut pitää viettää tietyllä tavalla,koska lapset. Exä pyörii nurkissa, koska lapset.
Kyllä ne joilla on lapsia olisi hyvä etsiä suhteita niiden joukosta joilla on myös lapsia. Tuntuu että lapsettomista etsitään resursseja, että oma elämä lasten kanssa olisi taloudellisesti yhtä hyvää kuin aiemmin suhteessa lasten toisen vanhemman kanssa.
Hyvä analyysi.
Kaikki tuntemani saantimiehet valehtelevat enemmän tai vähemmän naisille. Ensinäkin he ovat persuja ja peittelevät sitä naisille, jotka uskovat kaiken.