Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin "hot mom" -tyyli

Vierailija
23.01.2026 |

Noin 45-vuotias työkaveri on saanut päähänsä pukeutua hot mom -tyylisesti, tai niin hän itse pukeutumistyylinsä selittää. Meille muille se aiheuttaa suorastaan maatanielevää myötähäpeää, kun keski-ikäinen yh-mamma käyttää push up -liivejä ja avonaista jakkua sekä naama on meikattu kuin jossain halvassa kabaree-esityksessä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push up liivejä 😂. Nehän on normi vaate monenikäisillä. Miten ne nyt liittyy tähän asiaan? Meni provos pieleen tuon takia. Oletko joku teinipoika?

Vierailija
22/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulumaailmassa työurat samassa työpaikassa voivat olla pitkät. Itse olen ollut yli 20 vuotta samassa työpaikassa, kuten myös tarinan "hot mamat".
Meillä on töissä kaksi "hot mamaa". Molemmat ovat olleet sitä niin kauan kuin muistan. Ihan kiva kun 40-vee pukeutuu tiukkaan ja viekoittelevaan asuun joka päivä. 
Ongelma on siinä, että molemmat on nyt +55-vee ja naamasta alkaa ikä näkymään, vaikka kroppa on edelleen tosi tiukassa kunnossa. Silti pukeudutaan joka päivä tiukkaan ja viekoittelevaan asuun. Kroppa ja naama ei ole enää samaa paria. Mutta silti niitä on mukavampi katsella kuin saman ikäisiä "gold mammoja", jotka ovat ylipainoisia ja pukeutuvat väljiin tummiin vaatteisiin.

"tiukka ja viekoitteleva asu" :D

Kuka edes kirjoittaa tämmöistä soopaa

Opettajat ovat oma lajinsa. Jos ei ole nansoa päällä niin on viekoittelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
24/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, kun työkaverisi viihtyy tyylissään. Minä olen nuorempi ja on mukava kulkea muumimammana villasukissa ja mukavissa kotitakeissa/mekoissa. :)

Vierailija
25/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hot mom ja pidän, kun nuoretkin miehet tuijottavat minua ja varsinkin rintojani.  Ihania nuoria miehiä. NAM

Vierailija
26/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä palstan aikaisemmista keskuteluista olen ymmärtänyt, että kenenkään ulkonäköä tai pukeutumista ei saisi kommentoida vaan kaikki pitää hyväksyä tai sitten pitää mölyt mahassa.

Onko tilanne muuttunut?

Näin täällä sanotaan, mutta asia unohtuu välittömästi kun jonkun pukeutuminen tai ulkonäkö ärsyttää tarpeeksi.

Vierailija
27/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulumaailmassa työurat samassa työpaikassa voivat olla pitkät. Itse olen ollut yli 20 vuotta samassa työpaikassa, kuten myös tarinan "hot mamat".
Meillä on töissä kaksi "hot mamaa". Molemmat ovat olleet sitä niin kauan kuin muistan. Ihan kiva kun 40-vee pukeutuu tiukkaan ja viekoittelevaan asuun joka päivä. 
Ongelma on siinä, että molemmat on nyt +55-vee ja naamasta alkaa ikä näkymään, vaikka kroppa on edelleen tosi tiukassa kunnossa. Silti pukeudutaan joka päivä tiukkaan ja viekoittelevaan asuun. Kroppa ja naama ei ole enää samaa paria. Mutta silti niitä on mukavampi katsella kuin saman ikäisiä "gold mammoja", jotka ovat ylipainoisia ja pukeutuvat väljiin tummiin vaatteisiin.

"tiukka ja viekoitteleva asu" :D

Kuka edes kirjoittaa tämmöistä soopaa

Minä.

Vierailija
28/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hot mom kuin muumio.

Vierailija
29/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoruus on mielentila, ei ole iästä kiinni. 

Vierailija
30/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

no, siinähän häpeätte

Vierailija
31/31 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä siitä? Antaa hänen pukeutua niin kuin hän haluaa. Olet kenties kateellinen? Ei 40 vuotiaan tarvitse pukeutua tätimäisesti tai leikata hiusmalliksi kananpersettä.