Ensi viikolla aion selvittää
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Joko selvitit, miten kävi?
Hyvin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko selvitit, miten kävi?
Hyvin kävi.
Aha. Muuten vaan olet ollut kuin maasi myynyt ja tehnyt aloituksia kuinka olet perheelle vain kiviriippa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kävi.
Oliko tämä nyt oikea ap, joka vastasi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kävi.
Oliko tämä nyt oikea ap, joka vastasi näin?
Kyllä oli. Oikea ap.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hyvin?
Sitä voi itse miettiä.
No niinpä tietysti! Puhuu, muttei sano mitään.
Ei hitto, tämä ei ole enää totta😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ymmärtävän.
Eli et nyt keksi mitään valhetta tähän hätään. Suhde on yhtä "auvoinen" kuin aina ennenkin.
Eli teillä on nyt sitten vuosien kinojen, riitojen ja kaiken ees sun taas soutamisen ja huopaamisen jälkeen aito, oikea ja onnellinen parisuhde. Joka siis ilmaantui heti sen jälkeen, kun miehelle sattui jotain ikävää. Ja siskojenkin kanssa vuosien huonot, olemattomat välit paranivat kuin taikaiskusta! Silti just äsken valitit täällä, ettet halua edes elää enää.
Vierailija kirjoitti:
Eli kettu käy taas kolossa!
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No ai, kun kiva! Muista tämä sitten sekunnin päästä, kun teet taas uuden aloituksen kuinka ihan kaikki on pelkkää 💩kaa.
Höpsis, et sä yhtään mitään ole selvittänyt! Hyvä, jos edes aikonut selvittää. Haluat vaan taas kerjätä huomiota ja aiheuttaa hämmennystä. Joku persoonallisuushäiriö täytyy olla, kun tuollaista tekee.
Jos sulla on jotain vinkkejä muille pareille, ole kiltti ja kerro! Nyt on tilaisuutesi alkaa parisuhdeneuvojaksi, eiköhän siitä se kadehtimasi uranaisen elo ala!
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, et sä yhtään mitään ole selvittänyt! Hyvä, jos edes aikonut selvittää. Haluat vaan taas kerjätä huomiota ja aiheuttaa hämmennystä. Joku persoonallisuushäiriö täytyy olla, kun tuollaista tekee.
Kyllä mä selvitin. Sua aina harmittaa kaikki mitä mä teen.