Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein sinkut käytte treffeillä?

Vierailija
23.01.2026 |

Mä en oo käynyt yli kymmeneen vuoteen treffeillä. En jaksa enää edes yrittää iskeä naista. Yksin on hyvä olla. 

Jälkiviisaana voin todeta, että nuorena olisi pitänyt puoliso hankkia. 

M48

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se juna meni jo. ap:n ikäisille on enää tarjolla vain todistetusti parisuhdekelvotonta yh-jätettä

Vierailija
22/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kuitenkaan tapaisi neitseitä....

Miksi se olisi edes vaatimuksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tapaa, jotkut ei. N Eikö treffuun tarkoitus ole kuitenkin löytää impi kunka kanssa lähtetään pyrkimään avioliittoon, seksittömän seurustelun, kihla-ajan ja kirkkohäiden kautta?

Vierailija
24/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Vierailija
25/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi edes vaatimuksesi? Koska olenhan itsekkinp, t impipoika 42

Vierailija
26/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa deittailla enkä tapaa missään miehiä luonnollisesti...Harmittaa. Älä ap turhaan mieti sitä että olisi pitänyt nuorena puoliso hankkia. Minä hankin, mutta tuli ero :( ei se takaa mitään vaikka nuorena olisi ollut puoliso. 

Vierailija
27/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viittis tietentahtoin taas alakaa manata seksuaalisuuttaan eloon. Olen viime ajat rutosti pakertanut että se kuolettuisi poisa minusta.  Kuolettajaisista ei tuu mitään jos alati antelee kiusauksille periksi

Vierailija
28/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan  maksullisen komean , lihaksikkaan ihan rakstejijan   kotiin.  Ja kun on pidetty hauskaa niin  sitten sitten sillä selvä. Ei halua vakimiestä nurkkiini ,  enkä viitsi niitä etsiä ja vongata 😉😊. 

Vierailija
29/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin deittailun viime vuonna. Sinkku olin ollut tuolloin jo 1, 5 vuotta.

Aivan ihania miehet, tarjoavat, näyttävät parhaimmat puolet. Kokkaavat mulle.

Huomenna on taas uusi deitti. Kahdeksan vuotta vanhempi.

Mulle sopii Tinderi.

Olis tulossa miehiä ovista ja ikkunoista, vähä pitää toppuutella.

Vierailija
30/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan  maksullisen komean , lihaksikkaan ihan rakstejijan   kotiin.  Ja kun on pidetty hauskaa niin  sitten sitten sillä selvä. Ei halua vakimiestä nurkkiini ,  enkä viitsi niitä etsiä ja vongata 😉😊.  Olisi parempi tilata ropotti, ei tarttisi käyttää oikeita ihmisiä hurvitteluun

Vierailija
31/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. En jaksa sitä sirkusta mikä siihen liittyy ja olen sen verran onnellinen ihan yksikseni, että en nyt tähän ketään enää halua ellei oikeasti ole juuri sellainen jonka kanssa oleminen tuo molemmille enemmän kuin mitä se verottaa.

N47

Vierailija
32/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viittis tietentahtoin taas alakaa manata seksuaalisuuttaan eloon. Olen viime ajat rutosti pakertanut että se kuolettuisi poisa minusta.  Kuolettajaisista ei tuu mitään jos alati antelee kiusauksille periksi

Minulla on lajitelma miehenkorvikketa yöpöydän laatikoissa.  Niitten kassa ei tarvitse sietää miehen koko sukua  ja on pyykkiävähemmän ja. Vapautta enemmän. 🤭🤭🤭

Vierailija
33/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa deittailla enkä tapaa missään miehiä luonnollisesti...Harmittaa. Älä ap turhaan mieti sitä että olisi pitänyt nuorena puoliso hankkia. Minä hankin, mutta tuli ero :( ei se takaa mitään vaikka nuorena olisi ollut puoliso.

Aika moni kyllä antaa ymmärtää, ainakin miesten kohdalla toista. - Mies joka ei ole ollut 40 ikävuoteen mennessä omannut ensimmäistäkään puolisoa on vihon viimeinen peräkammarin poika, jota on lupa haukkua ja halveksia kusopäsienä idioottina. Jos taas kaikesta huolimatta mies vaikuttaa tavanomaisen siistiltä ja fiksulta niin hän joko valehtelee menneisyytensö tai on (kaappi)homo tai molempia. - Jostain syystä naisten kohdalla mielikuvat ovat melkolailla päinvastaisia