Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon alkoholinkäyttö

Vierailija
23.01.2026 |

Jokainen saa mielestäni joskus riekkua baarissa aamuyöhön ja juodakin reippaammin. Elämäntilanteesta riippuu, kuinka usein moinen toiminta on suotavaa. Jos opiskelijat voi vielä vaikka joka viikko näin tehdä, pienten lasten vanhempien soisi tahtia harventavan.

Eli jos vaimon alkoholinkäyttö ja bilettäminen on ollut ongelma, josta on keskusteltu ja vaimo on nyt lähtenyt baariin sanoen käyvänsä vaan yhdellä/ilman alkoholia ja sitten palaakin kotiin aamuyöstä ympärikännissä, ymmärrän että vituttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juovukssa nyt.

Vierailija
2/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sellaista se elämä on, jos valitsee epäkypsän ja alkoholiin menevän puolison.

Minä erosin ja asuin onnellisesti lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt tyytyväinen. Himoitsee huomenna krapulaseksiä.

Vierailija
4/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katsoisi puolisoa joka juoksee baareissa tai ylipäätään juo kännejä. En halua sellaista eikä minun puolisoni sellaista tee. Enkä tietenkään itsekään ole viinaan ja viihteelle menevä. Exä oli ja siksi on entinen.

Vierailija
5/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan sattttttannan juovukssa nyt!!!

vaimos

Vierailija
6/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinun hommasi olla nyt vastuullinen vanhempi ja hoitaa lapset ja antaa vaimon tuulettua raskaan pikkulapsiarjen keskellä vapaana alituisesta nalkutuksestasi.

Vaimosi jo luopui alkoholista raskauksien aikana, mutta sinä et sitä edes mainitse. Miksi muuten odotit, että vaimosi muuttuu, kun teillä on lapsia?

Vierailija
7/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa

vaimos